Skip to main content
LS,



Omdat ik naar een andere provider ga wil ik mijn nummer meenemen. Nu kreeg ik zojuist een mail van ze dat "Nummerbehoud aanvraag is niet mogelijk vanwege lopende contract". Waarom gaat dit niet?

Gr. Willem
Hoi Willem54, Wat jammer dat je Simyo gaat verlaten 😞



Je geeft in dit geval eigenlijk antwoord op je eigen vraag. Op 08-01-2014 ben je een jaarcontract aangegaan bij Simyo. Dit betekent dat je nummer tot 08-01-2015 vast zit aan het contract dat je bij Simyo hebt. Op dit moment is overstappen dus ook nog niet mogelijk tot ná het verstrijken van de einddatum van je contract.



Als je echt heel graag wilt overstappen, kan dat op een andere manier. Dit betekent wel dat je de resterende maanden in een keer moet voldoen als een soort afkoopsom 🙂 Indien je dit wil, stuur ons dan een e-mail met het verzoek naar email]klantenservice@simyo.nl[/email].



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord? 😃
Duidelijk verhaal, bedankt
Hoi Willem54,



Fijn dat ik het duidelijk heb kunnen uitleggen. Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂!

Reageer