.

Beantwoord

Nieuwe microsimkaart bij overzetten prepaid naar abonnement

  • 9 December 2012
  • 3 reacties
  • 351 Bekeken

L.S.

Ik ben al ruim twee jaar prepaid klant bij Simyo. Vandaag heb ik verzoek tot omzetting naar abonnement gedaan. NA aanvraag begreep ik dat ik GEEN nieuwe simkaart ontvang. Deze heb ik echter wel nodig omdat ik nu een gewoon simkaart-formaat heb en in mijn nieuwe telefoon slechts een microsimkaart past.

Moet ik deze microsimkaart nu afzonderlijk aanvragen - en dus €5 bovenop de €14,99 aansluitkosten betalen?  Me dunkt dat trouwe klanten niet met extra kosten geconfronteerd zouden moeten worden t.o.v. nieuwe klanten. 

Zou u mij kosteloos een nieuwe microsimkaart kunnen sturen voor mijn abonnement met behoud van mijn oude nummer? 

Alvast hartelijk dank voor uw reactie
icon

Beste antwoord door Natascha 10 December 2012, 16:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Robyn,

Welkom om het forum!
Ik kan je kosteloos een micro simkaart versturen. Je dient er dan wel rekening mee te houden dat je dan 2 werkdagen niet bereikbaar bent wanneer ik de simkaart ga versturen. Graag verneem ik van je of je de simkaart wilt ontvangen.
Hoi Natascha,

Bedankt voor deze service. Ik maak hier graag gebruik van. Zie DM voor verdere communicatie. 
Badge +6
Hoi Robyn,

De simkaart is op 11 december verstuurd. :-)
Wanneer je deze ontvangt dient deze wel gedeblokkeerd te worden. Je kan mij daar een privé bericht voor sturen zodat ik dit voor je kan doen.

Reageer