Skip to main content
Ook ik heb een mail gekregen om mijn bundels aan te passen naar de 'voordelinge' bundels voor trouwe bellers.

Nu probeer ik dit aan te passen maar krijg ik de melding dat dit pas mogelijk is over 3 maanden'.



In de mail staat dat het voor morgen moet..



Ik snap niet waarom ik een mail krijg dat het kan, maar wanneer ik het probeer aan te passen niet mogelijk is.



Kan iemand mij helpen? Zou me toch weer wat schelen op mijn telefoonrekening 🙂.
Hoi DTV,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt navragen!



Maak je geen zorgen 🙂 Jij mag na 2 november nog steeds verlengen naar deze bundel. Het aanpassen van jouw bundel binnen het oude tarief kan alleen niet meer na 2 november. Dit staat los van onze bundels voor verlengende klanten. Nog even geduld en dan kun je gebruik maken van het aanbod.



Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?



Groetjes,

Angela
Hoi hoi, ik weet niet zeker of ik hier een nieuwe topic voor moet maken, dus probeer ik het maar in deze topic.

Ik heb ook gebruikt gemaakt van de de nieuwe internetbundel voor trouwe bellers. De wijziging heb ik op 31 oktober gedaan, via mijn simyo. Nu blijkt echter dat ik zogenaamd al mijn belminuten voor de maand november al heb verbruikt en dat mijn nieuwe belminuten pas weer vanaf 1 december beschikbaar zijn. Dit klopt toch niet? Ik heb alleen een nieuwe internetbundel aangeschaft en niks veranderd aan mijn belminuten.
Hoi Jay Jay, welkom op het Simyo forum!



Je gegevens heb ik er even bij gepakt en ik zie dat je al telefonisch hebt gesproken met mijn collega Anika 🙂 Zij heeft uitgelegd dat je deze maand helaas al door je belbundel heen bent. Je hebt een kleine belbundel van 100 belminuten. Doordat er op 1 november één keer 48 minuten en één keer 47 minuten lang is gebeld, is je belbundel snel opgegaan. Als je merkt dat je vaker meer belt, kun je het beste ook je belbundel verhogen.



Je hoeft trouwens geen nieuw topic aan te maken. In een ander topic je vraag stellen mag ook gewoon. Het is wel belangrijk dat het topic een beetje over hetzelfde gaat. Dus niet dat er een vraag wordt gesteld in een topic over internet, maar dat hebt je ook niet gedaan ;)



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Reageer