Skip to main content
Als ik inlog in mijn Simyo, zie ik als ik bij bundels kijk staan dat mijn bundel (300 min voor € 6) niet meer bestaat.

Er staat wel een nieuwe 300 min bundel voor € 5, als ik dit tarief wil hoe moet ik dat dan doen?

Hetzelfde geldt voor het internet, nu 500 Mb voor € 7, in de nieuwe situatie + 250 Mb gratis erbij voor hetzelfde geld.



De nieuwe situatie is voordeliger. Ik zie dat eigenlijk bijna voor alle bundels de prijs naar beneden is gegaan!!
Hallo Karin,



Ik zag het bij mij ook staan. Volgens mij als je op "pas je bundels aan" klikt en dan gaat voor "nog 1 jaar", kun je gewoon de goedkopere bundels kiezen. Rechts zie je dan ook staan hoe je bundels vanaf 1 november uit komen te zien. Als je je keuze gemaakt hebt, alleen nog onderaan op "bundels aanpassen" klikken en klaar is Kees!
Hoi Karin69,



Yes dat heb je goed gezien! Er komt deze week hierover nog een e-mail, dus je bent er vroeg bij 😉 Als je met een jaar verlengt dan kun je gebruikmaken van extra voordeel 😃 Zoals CldGrg vertelt:



Ik zag het bij mij ook staan. Volgens mij als je op "pas je bundels aan" klikt en dan gaat voor "nog 1 jaar", kun je gewoon de goedkopere bundels kiezen. Rechts zie je dan ook staan hoe je bundels vanaf 1 november uit komen te zien. Als je je keuze gemaakt hebt, alleen nog onderaan op "bundels aanpassen" klikken en klaar is Kees!




Is het gelukt met wijzigen?



@CldGrg; bedankt voor de verhelderende stappen 🙂

Reageer