Skip to main content
Ik wil een Simyo sim only - 1 jarige abonnementen nemen maar ik kwam erachter dat Simyo sinds de helft van 2011 met enige regelmaat het tarief wijzigd. Voor reeds bestaande klanten geldt het oude tarief en voor nieuwe klanten geldt het nieuwe goedkopere tarief. Er staat op jullie site onder de link 'alle tarieven' 1 jarige abonnementen 'Nieuw tarieven 1 Juli 2013' wat mij doet vermoeden dat er weer nieuwe tarieven aankomen. Kan iemand mij dit bevestigien? Dan wacht ik namelijk liever tot 1 Juli.



En wanneer je een abonnementen hebt mag je dan overstappen naar het nieuwe tarief? Of moet je dan weer aansluitkosten a €14,99 betalen?
Ik wil een Simyo sim only - 1 jarige abonnementen nemen maar ik kwam erachter dat Simyo sinds de helft van 2011 met enige regelmaat het tarief wijzigd. Voor reeds bestaande klanten geldt het oude tarief en voor nieuwe klanten geldt het nieuwe goedkopere tarief. Er staat op jullie site onder de link 'alle tarieven' 1 jarige abonnementen 'Nieuw tarieven 1 Juli 2013' wat mij doet vermoeden dat er weer nieuwe tarieven aankomen. Kan iemand mij dit bevestigien? Dan wacht ik namelijk liever tot 1 Juli.



En wanneer je een abonnementen hebt mag je dan overstappen naar het nieuwe tarief? Of moet je dan weer aansluitkosten a €14,99 betalen?




Hoi sidious,



Welkom op het forum :)



Op 1 juli gaan de wijzigingen in de tarieven voor servicenummers en Bellen in het Buitenland in. Meer informatie daarover vind je hier. Vandaar dat we dan weer een nieuwe tarievenlijst moeten plaatsen.

Wij komen regelmatig met nieuwe bundels en tarieven voor internet en bellen/sms'en. Zo is de sms onbeperkt bundel één van de nieuwste vormen die we aanbieden.

Wanneer je voor een jaarabonnement kiest, kun je één keer per maand kosteloos je bundel wijzigen naar een bundel die we op dat moment aanbieden tegen het tarief dat dan geldt. Je houdt die bundel tegen die condities, tot je er weer voor kiest om te wijzigen. Je kunt dan weer kiezen uit het aanbod van dat moment.

Dit is hetzelfde bij een maandelijks opzegbaar abonnement.

Wijzig je voor de 25ste van de maand, dan gaat je wijziging op de eerste van de maand erna in. De aansluitkosten zijn eenmalig en gelden niet voor een wijziging.



Is dat een antwoord op je vragen?



Groetjes,

Charlene

Reageer