Skip to main content
Omdat ik graag 2 nummers wil gebruiken, zit ik met de volgende vraag:



Kan ik mijn huidige nummer ook over laten nemen door een andere provider (voor bijv. mijn werk) en voor mijn simyo abonnement een nieuw nummer krijgen? Op de website kan ik namelijk alleen maar vinden dat als je bij een andere provider nummerbehoud aangeeft, dat je abbo hier automatisch stopgezet wordt. Aangezien ik het eerste wel wil, maar hier ook nog een abbo wil houden, zou ik graag willen weten hoe ik dit moet oplossen. 



Alvast bedankt voor uw moeite.



Mvg, 



Jeroen
Ik zou bij je nieuwe provide aangeven dat je nummerbehoud wilt en je huidige nummer laten overzetten. En daarnaast een compleet nieuwe aanvraag doen bij Simyo. Ik denk dat dit de beste manier is.
Omdat ik graag 2 nummers wil gebruiken, zit ik met de volgende vraag:



Kan ik mijn huidige nummer ook over laten nemen door een andere provider (voor bijv. mijn werk) en voor mijn simyo abonnement een nieuw nummer krijgen? Op de website kan ik namelijk alleen maar vinden dat als je bij een andere provider nummerbehoud aangeeft, dat je abbo hier automatisch stopgezet wordt. Aangezien ik het eerste wel wil, maar hier ook nog een abbo wil houden, zou ik graag willen weten hoe ik dit moet oplossen. 



Alvast bedankt voor uw moeite.



Mvg, 



Jeroen




Hoi Jeroens92,



Welkom op het forum!

Zoals Martijn®️ aangeeft is de manier hoe je het dient te doen. Je dient bij de provider aan te geven welk nummer ze dienen over te nemen en bij Simyo een nieuwe aansluiting te bestellen zonder nummerbehoud.



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer