.

Beantwoord

Nieuw contract, nieuwe prijzen ?

  • 27 November 2014
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Ik ben nu al meer dan een jaar lid van simyo. Maar bij wijziging contract ga ik met betalen (hogere internet bundel) . Tenzij ik een jaar contract afsluit. Dat heb ik nu maar gedaan. Ia er geen andere oplossing?
icon

Beste antwoord door Ali 27 November 2014, 16:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi devious334,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je een Simyo 100 + 1000 MB bundel hebt. In mei is de prijs voor de Simyo 100 verhoogd met een euro. Daartegenover staat dat de prijzen van de andere bundels verlaagd zijn.

De internetbundel dat je nu hebt is hetzelfde gebleven, de verhoging komt dus niet hierdoor.

Je abonnement is contractvrij. Je hebt de mogelijkheid om het door te laten lopen of te verlengen. Als je het laat doorlopen veranderd er niets en je blijft dezelfde bundels behouden tegen dezelfde prijs.

Kies je ervoor om het abonnement te verlengen dan kan dat alleen tegen de huidige prijzen. Via Mijn Simyo kan je een verlenging aanvragen en het abonnementsvorm samenstellen op je Overzichtspagina.

Heb ik je vraag kunnen beantwoorden?

Reageer