Skip to main content
Hallo,



Als ik mijn Simyo bekijk krijg ik de volgende melding

"Wij willen trouwe klanten graag belonen. Sommige bundels zijn daarom in prijs verlaagd als je nog een jaar bij ons blijft."



Zodra ik ga kijken naar de nieuwe bundels dan wordt er gek genoeg gesuggereerd dat ik het volgend jaar met 0MB data en zonder 4G door kan. Dit klopt niet helemaal aangezien ik nu 1500MB heb en 4G.



Bijgevoegd een foto waaruit blijkt dat ik alleen maar achteruit ga als ik van bundel verander ipv een verlaagde prijs voor een bundel betalen.



Hoe kan ik voorkomen dat ik meer ga betalen? En juist kan profiteren van nog een jaar bij Simyo blijven?



Gr Gerlof
Hoi gerlof92,



Welkom op het forum.



Je hebt momenteel een 1500 MB internetbundel. Deze bundel wordt sinds enige maanden niet meer aangeboden.



Bij een verlenging kan je dus alleen kiezen uit de huidige bundels die worden aangeboden van 1000 MB of 2000 MB. Kies je voor de 1000 MB dan betaal je € 21,00 dan de huidige 23,50. Ga je voor de 2000 MB dan kom je uit op € 26,00 We vinden het wel heel leuk dat je graag wilt verlengen met nog een jaar. Jammer genoeg kunnen we je hiervoor geen andere aanbod doen.



Het enige alternatief dat je hebt is om je abonnement ongewijzigd te laten. Hiermee behoud je je huidige 1500 MB internetbundel en is het abonnement maandelijks opzegbaar. Aan je abonnementskosten verandert er verder dus niets.
Hoi -Ali,



Dank voor je antwoord. Het is wel gunstig dat het per maand opzegbaar is. Dan houd ik mij gewoon vast aan mijn huidige abonnement.
Hoi gerlof92,



Wat fijn om te zien dat het duidelijk is 😃 Dankjewel voor de terugkoppeling.

En mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden;)

Reageer