Skip to main content
Mijn Simkaart uit mijn oude toestel past niet in mijn nieuw toestel,  Samsung SIII. Hierin hoort een micro Simkaart.

Ik heb reeds een maandelijks opzegbaar Sim-only abonnement bij Simyo en wil deze omzetten in een jaarabonnement.Ik heb overdag gebeld met een medewerker van Simyo die mij vertelde dat ik bij de aanvraag van een nieuw abonnement kon aangeven wat voor Simkaart ik wens te ontvangen, echter bij het doorlopen van alle stappen ben ik deze mogelijkheid niet tegen gekomen. Om die reden heb ik de aanvraag van het nieuwe abonnement nog niet bevestigd.

Ik zou graag zo snel mogelijk antwoord ontvangen op mijn vraag, want ik kan niet wachten mijn nieuwe toestel in gebruik te kunnen nemen.



 
Volgens mij klopt dit ook niet. Alleen nieuwe klanten krijgen nu een combi sim. In jou geval kan je via mijn simyo een nieuwe sim aanvragen voor 5 euro. Dit zal een combi zijn. En je abonnementsvorm gewoon wijzigen.
Mijn Simkaart uit mijn oude toestel past niet in mijn nieuw toestel,  Samsung SIII. Hierin hoort een micro Simkaart.

Ik heb reeds een maandelijks opzegbaar Sim-only abonnement bij Simyo en wil deze omzetten in een jaarabonnement.Ik heb overdag gebeld met een medewerker van Simyo die mij vertelde dat ik bij de aanvraag van een nieuw abonnement kon aangeven wat voor Simkaart ik wens te ontvangen, echter bij het doorlopen van alle stappen ben ik deze mogelijkheid niet tegen gekomen. Om die reden heb ik de aanvraag van het nieuwe abonnement nog niet bevestigd.

Ik zou graag zo snel mogelijk antwoord ontvangen op mijn vraag, want ik kan niet wachten mijn nieuwe toestel in gebruik te kunnen nemen.



 




Hoi Thor,



Welkom op het forum!

Het wijzigen van een maand naar jaar abonnement dien je te doen via je persoonlijke pagina. Wanneer je wijzigt voor de 25ste van deze maand dan gaat het jaar abonnement in op 1 juli. Het bestellen van een micro simkaart doe je ook via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'. De kosten van de simkaart is €5,- en je ontvangt de simkaart met 2 werkdagen.



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer