.

Beantwoord

Nieuw abonnement bestelt juiste e-mail adres opgegeven

  • 17 August 2013
  • 2 reacties
  • 7732 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
ik heb voor mijn moeder een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud maar ik bedenk me net dat ik niet 100% zeker ben of ik wel het juiste email adres heb ingevuld.....kan het kwaad als het naar een ander mail adres is gestuurd en kan het mail adres veranderd worden door een medewerker van simyo?
icon

Beste antwoord door Natascha 19 August 2013, 12:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
laat maar zitten ik heb al een mail gekregen..........weer een hele opluchting
Badge +6
laat maar zitten ik heb al een mail gekregen..........weer een hele opluchting

Hoi Rj82,

Fijn om te lezen dat je de e-mail hebt ontvangen 😃.

Reageer