.

Beantwoord

Nieuw abonnement afsluiten, wel of niet zelf opzeggen?

  • 23 August 2014
  • 1 reactie
  • 349 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo!

Ik heb op het moment een abonnement bij Simyo maar wil nu een  nieuw abonnement afsluiten bij jullie via studentmobiel. Moet ik dan nog wel mijn huidige abonnement opzeggen via simyo? Daarnaast wil ik ook graag mijn nummer behouden, moet ik daar ook nog rekening meehouden?

Groetjes Nina
icon

Beste antwoord door Kim 26 August 2014, 14:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Ninax, welkom op het forum van Simyo!

Wanneer je via Studentmobiel een nieuw abonnement bij ons wil afsluiten, raad ik je aan niet zelf je huidige abonnement op te zeggen, maar een abonnement met nummerbehoud te bestellen bij Studentmobiel.

Wanneer je een welkomst e-mail hebt ontvangen met je tijdelijke nummer voor je nieuwe abonnement, stuur dan onder vermelding van dit 06-nummer een e-mail naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] met de informatie dat je een nieuw abonnement hebt aangevraagd via Studentmobiel en daarom graag het 06-nummer wil meenemen van je huidige Sim Only.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂

Reageer