Skip to main content
Beste forummers,



Gisteren heb ik een nieuw sim-only abonnement afgesloten aangezien mijn oude op 13 mei dit jaar zou verlopen.

Ik heb dit echter niet in de vorige maand (april) gedaan waardoor dit nieuwe abonnement pas op 1 juni ingaat.

Nu is het op zich geen probleem dat ik dan een halve maand zonder abonnement zit, maar als ik nu bij het overzicht kijk zie ik alleen staan dat het nieuwe abonnement op 1 juni ingaat.

Wat is er nu met oude abonnement gebeurt? Stilzwijgend verlengd tot 1 juni of is het nu direct verdwenen (lijkt me niet maar toch) of toch wat anders? Het is mij niet heel duidelijk meer.



Met vriendelijke groet,

chun4
Hoi chun4,



Leuk om je weer op ons forum te zien.



Ik heb direct even je aansluiting bekeken. En zie dat je je huidige contract verlengt hebt. Je nieuwe contract loopt zelfs al vanaf 6 mei.

De bundel die daar mee gemoeid is, gaat op 1 juni in.

En in de tussentijd, kun jij dus gewoon gebruik blijven maken van de aansluiting:D

Geen reden om je zorgen te maken.



Is alles je zo duidelijk?
Dank voor je reactie Ruud!

Dus als ik het goed begrijp is mijn nieuwe contract al direct ingegaan met mijn huidige bundel, vanaf 1 juni gaat dan de nieuwe bundel in (nouja nieuw, ik heb dezelfde bundel als nu)?
Hoi chun4,



Ja dat klopt helemaal 😳 Je nieuwe jaarcontract is direct ingegaan. Vanaf 1 juni 2015 heb je weer een nieuwe belbundel met nieuwe belminuten. Dat is je Belbundel 100, dus eigenlijk blijft alles hetzelfde ;)



Heb je hierover nog vragen?
Dank Naomi!

Voorlopig is me nu alles duidelijk!



Groetjes,

chun4
Hoi chun4,



Dat is fijn om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling:D

Reageer