Skip to main content
Ik bezit een prepaid van Simyo drie vragen:

1. Kan ik op dezelfde naam en gegevens een abonnement afsluiten en het prepaid behouden uiteraard twee verschillende 06 nummers.

2. Het afsluiten van het abonnement op welk tijdstip kan ik dat in laten gaan wanneer mijn abonnement bij huidige provider afloopt op 4 juli 2013, met het 06 nummer behoud waardoor het direct over gaat van huidige provider naar Simyo met nummerbehoud.

3. In het verleden kreeg je € 5 prepaid tegoed wanneer je iemand opgaf voor Simyo en geldt dat nog? en ook voor dezelfde persoon?
ad. 1. Ja, je kunt meerdere aansluitingen per persoon aanvragen. Als ik mij niet vergis, zijn dit er 5.

ad. 2. Ja, je kunt bij het afsluiten van een abonnement aangeven wanneer je je nummer wilt laten overgaan. Je krijgt wel van te voren een simkaart, een zogenaamd startpakket, met daarop een tijdelijk nummer. Zodra je van dit nummer gebruik gaat maken betaal je wel de (duurdere) buiten-bundel-tarieven.

ad. 3. Geen idee
ad.3 Nee  je krijgt nu voor 5 euro, 7,50 euro tegoed. Plus als je direct opwaardeerd krijg je 5 euro gratis.



Dus 5 kopen en 7,50 ontvangen, daarbij 10 euro erbij en 15 ontvangen.
Martijn(R), als ik de TS goed begrijp bedoelt deze bij punt 3 (denk ik) een aanmeldbonus. Wat jij aanhaalt wordt denk ik niet bedoeld door de TS.
Ik bezit een prepaid van Simyo drie vragen:

1. Kan ik op dezelfde naam en gegevens een abonnement afsluiten en het prepaid behouden uiteraard twee verschillende 06 nummers.

2. Het afsluiten van het abonnement op welk tijdstip kan ik dat in laten gaan wanneer mijn abonnement bij huidige provider afloopt op 4 juli 2013, met het 06 nummer behoud waardoor het direct over gaat van huidige provider naar Simyo met nummerbehoud.

3. In het verleden kreeg je € 5 prepaid tegoed wanneer je iemand opgaf voor Simyo en geldt dat nog? en ook voor dezelfde persoon?




Hoi Sophiecosmo,



Welkom op het forum!

1. Je mag per huisnummer en postcode 5 aansluitingen hebben.

2. 2 maanden voor het einde van je huidig contract kan je bij een andere provider een abonnement afsluiten en nummerbehoud aanvragen.

3. Wanneer je een vriend tip dan krijg je €5,- mits er via de link is besteld.



@RicoK & Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer