Skip to main content
Beste simyo,



Ik heb vandaag mijn simkaart ontvangen in de brievenbus. Ten eerste klopt het niet met wat ik heb aangevraagd. Ik had een smsbundel aangevraagd maar die heb ik niet gekregen. Dit heb ik wel kunnen veranderen voor februari dus hopelijk komt het dan goed. Maar als ik nu inlog op mijn simyo staat er dat ik nog 13/100 minuten/smsjes heb. En dit terwijl ik de simkaart nog niet eens in mijn telefoon heb gedaan. Hoe kan dit nou weer?



Groetjes Mariska
Vandaag is het de 28e dus 13/100 is wat nog resteert voor de rest van januari (neem ik aan - heb het niet exact uitgerekend...). Met ingang van 1 februari heb je elke maand de volledige 100 minuten/smsjes ter beschikking.
Hoi mariskaas13, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)



In de gegevens die je hebt ingevuld bij je bestelling op 25 januari, heb ik niet kunnen vinden dat je de SMS Onbeperkt bundel hebt gekozen. Gelukkig zag je zelf ook al snel dat ie miste, en heb je 'm meteen aangevraagd en is ie ook al ingegaan.

Voor wat betreft je vraag over de hoeveelheid belminuten, daar geeft Scotsman al het juiste antwoord.

Voor de rest van januari zijn het er 13, en zoveel betaal je ook voor deze maand. Voor volgende maand heb je en betaal je voor de volledige bundel.





Scotsman, bedankt voor de hulp!

Reageer