.

Beantwoord

Neem ik mijn overgebleven minuten mee naar volgende maand?

  • 24 November 2012
  • 5 reacties
  • 509 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Heb ik nog een vraag, want ik heb net een abonnementje.
Gaan mijn overgebleven belminuten mee naar volgende maand, is niet echt duidelijk er staat geldig tot 30-11.
Ik heb betaald voor die belminuten, dus ga er van uit dat die netjes mee gaan naar de volgende maand.
Bij andere providers is dat wel heb ik me laten vertellen.
icon

Beste antwoord door Alex 28 November 2012, 13:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum a2com,

Ik heb je reactie even verplaatst naar een nieuw topic, omdat het niet in het juiste topic stond. Bij Simyo neem je je overgebleven bel/sms minuten of data niet mee naar de volgende maand. Het klopt dat sommige providers dit wel doen. Bij Simyo is dit echter niet het geval.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum a2com, Ik heb je reactie even verplaatst naar een nieuw topic, omdat het niet in het juiste topic stond. Bij Simyo neem je je overgebleven bel/sms minuten of data niet mee naar de volgende maand. Het klopt dat sommige providers dit wel doen. Bij Simyo is dit echter niet het geval. Groetjes, Alex


Oh dus dat is ook lekker binnen lopen voor simyo dan, hadden ze bij Kassa toch gelijk dat Simyo gewoon een van de duurste is.
Dan gaat het abonnementje mooi de prullebak in, die minuten zijn betaald en zijn van mij.
Toch raar dat je op deze manier gewoon verplicht wordt alles op te maken, of je bent hetstand van je geld gewoon kwijt.
Vertel me dan maar hoe je het abonnement ongedaan kan maken, ga ik gewoon weer verder waar ik gebleven was, af en toe een paar tientjes er op zetten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi a2com,

Jammer dat je er zo over denkt. Als je je abonnement wilt opzeggen kan dit via je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad selfservice kiezen voor de optie 'opzeggen abonnement'.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi a2com, Jammer dat je er zo over denkt. Als je je abonnement wilt opzeggen kan dit via je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad selfservice kiezen voor de optie 'opzeggen abonnement'. Groetjes, Alex


Het gaat mij er niet zo om dat je het kwijt bent, het zou redelijker geweest zijn als dat niet zo was.
Het belgedrag is van niemand het zelfde, deze maand niks en dat andere maand zou je tekort komen, en dan meer dan meer dan dertig cent per minuut is dan toch wel erg veel.
Ik kijk het deze maand nog aan wat mijn belgedrag is, kom ik er ruim mee toch dan vind ik het nog niet zo'n probleem.
Maar ik ga straks ook weer eens een weekje naar Denemarken, en dan zal ik toch niet genoeg hebben aan m'n 300 minuten, en dan was het lekker geweest de minuten die ik dan nog over heb te kunnen gebruiken.
Groet Piet
Reputatie 5
Badge +10
Ja ik kan me dat ook wel voorstellen. Er zijn providers waarbij je de overgebleven minuten weer wel mee neemt, maar daar zijn de maandelijkse kosten vaak weer een stukje hoger.

Groetjes,

Alex

Reageer