.

Beantwoord

Naamswijziging omdat prepaid houder te jong is voor abonnement, waarom lukt het nog niet?

  • 13 September 2015
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

voor mijn minder jarige dochter inmiddels al meer dan 13 dagen bezig haar prepaid nr gegevens aan te passen naar mijn gegevens om vervolgens een abonnement met internet verbinding te kunnen afsluiten. Bij nieuwe aankoop van simyo kan dit binnen 3 werkdagen en nu al 13 dagen bezig waarom moet het zo lang duren. wij raken hier behoorlijk gefrustreerd van. Tot nu toe ben ik al jaren uiterst tevreden geweest over Simyo maar nu baal ik echt. Probeer je de kinderen op de juiste manier op te voeden met eerst leren omgaan met prepaid. Heeft ze laten zien dit te kunnen en wil ze dan een abonnement afsluiten mag dat niet want ze is te jong.
Geef je als ouder toestemming en blijft het vervolgens stil. Echt jammer.
icon

Beste antwoord door Naomi 14 September 2015, 15:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi marietje,

Leuk om je weer op het forum te zien 🙂 Ik begrijp dat je nog geen reactie van ons hebt gekregen. Excuses voor het ongemak. Het is niet de bedoeling dat het zolang duurt. Het doorsturen van een kopie van de ID'kaarten, alleen is het niet zo snel opgepakt.

Mijn collega van finance heeft het net verwerkt. De Prepaid aansluiting staat nu op je eigen naam. Je kunt dus vanaf heden overstappen naar Sim Only 🙂 Als je gebruikmaakt van de overstapbutton 'Stap over naar Sim Only' onder tabblad Overzicht, dan wordt de aansluiting binnen 48 uur omgezet.

Je kunt dit ook zien doordat de online Mijn Simyo omgeving veranderd. Op de overzichtspagina zie je belminuten en eventueel MB's verschijnen.

Geef je door of het lukt? 🙂

Reageer