Skip to main content
Hallo,



Ik ben voor het eerst in lange tijd weer op de simyo-site en zie dat mijn Sim-only bundel van 300 sms/minuten €1 goedkoper is geworden. Nu wil ik mijn bundel graag wijzigen naar dat nieuwe tarief, maar ik weet niet of ik op 'Nog een jaar' of op '1 jaar t/m' moet klikken. Wat is het verschil tussen deze twee opties? Blijf je in beide gevallen nog een jaar bij Simyo? En kun je nog wel maandelijks wijzigen?



Groetjes,

Guinie
Hoi Guinie, welkom op het Simyo forum 🙂.



Je stelt hier meteen een goede vraag! Als je op 'Nog een jaar' klikt, dan verleng je het abonnement met een jaar extra. Hier kreeg je voor de laatste tariefswijziging een euro korting. Omdat het tarief verlaagd is, is deze korting vervallen. Zodra je verlengt met een jaar, kun je alsnog elke maand kiezen om je abonnement te wijzigen, maar je kunt niet maandelijks opzeggen.



Jouw contract is inmiddels verlopen en is maandelijks opzegbaar geworden. Om die reden staat er op de knop '1 jaar t/m' geen datum meer. Klik je hierop en pas je je bundel aan, dan blijft je contract maandelijks opzegbaar. Je kunt in dit geval ook elke maand wijzigen.



Dat laatste zou in mijn geval het advies zijn, omdat je in jouw geval niet direct voordeel haalt uit het verlengen met een jaar 🙂. Mocht hier binnenkort toch voordeel uit te halen zijn, kun je hier alsnog je voordeel aan doen.



Heb ik je hiermee geholpen? 🙂
Ja, bedankt!
Gelukkig maar, Guinie!



Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het me dan weten!

Reageer