.

Beantwoord

Moet ik mijn abonnement wijzigen met een 4G bundel?

  • 19 December 2014
  • 4 reacties
  • 333 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo.

Mijn huidig abonnement is nog met een data bundel van 1500Mb, nu wil ik een iphone 6 aanschaffen en 4G aanzetten!
Moet ik dan mijn huidige data bundel mee wijzigen in 1000Mb of 2000Mb?

mvg Koen
icon

Beste antwoord door Ali 22 December 2014, 10:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Zoobab,

Leuk je hier weer te zien op het forum:)

Ik heb je bericht verplaats naar het subforum 'abonnementen', zo houden we het lekker overzichtelijk.

Je moet niets;)Het fijne aan Simyo is dat je zelf kan kiezen wat jij met je bundels wil doen.:D Wel is het zo dat je met 4G waarschijnlijk meer data zal verbruiken. Simpelweg omdat het sneller en makkelijker is om pagina's filmpjes, bestanden etc te laden.

Het is misschien wel verstandig om te gaan voor een 2000 MB bundel. Het lijk mij juist minder verstandig om je bundel te verkleinen.;)

Weet je al of je voor de 6 of de 6 plus gaat?
Badge +1
Hoi Ruud,

Bedankt voor je reactie.
Het is alleen zo, dat ik ( op het moment) ruim voldoende heb aan de 1500mb en uiteraard de kosten zijn ook prima ( €12,50)
Als ik voor mijn iPhone 6 dan 4G wil aanzetten, dan moet ik dus kiezen voor 100mb of 2000mb.
Of zie ik dat verkeerd, kan ik mijn huidige abonnement onaangeroerd laten en alleen 4G aanzetten en vervolgens op abonnement wijzigen klikken?

gr.Koen
Vergis je niet in 4G, daarmee kun je in korte tijd veel meer data gebruiken dan je voor mogelijk houdt.
Persoonlijk zou ik nog eens goed overdenken wat je doet, denk aan buitenbundel kosten!
Jij beslist natuurlijk.

Groet,
Friesian.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Zoobab,

Je kan zonder verdere aanpassing je abonnement uitbreiden met 4G. De huidige 1500 Mb bundel blijft je behouden.

Het enige wat je klikt op 'mijn abonnement aanpassen' is de Flex 4G bundel. Houd wel rekening mee dat de bundel meteen ingaat omdat het een uitbreiding is. Daarnaast heb je een nano simkaart nodig, mocht je hierover nog niet beschikken. Deze kan je ook via Mijn Simyo aanvragen. De simkaart heb je binnen 3 (werk)dagen in huis).

Heb je je nieuwe toestel al binnen?

Reageer