.

Beantwoord

Moet ik iets doen als mijn jaarabonnement verlopen is?

  • 9 December 2014
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo,

Mijn abbonnement bij Simyo is verlopen, maar wil het weer met 1 jaar verlengen.
Ik ben tevreden met mijn huidige abbonnement, maar snap niet helemaal of ik nu actie moet ondernemen.
Loopt mijn huidige abbonnement gewoon automatisch door tot ik wijzigingen doorgeef?

Met vriendelijke groeten,

Henriëtte Klem
icon

Beste antwoord door RicoK 9 December 2014, 15:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Bij het aflopen van een jaarabonnement loopt het abonnement met dezelfde voorwaarden door met de kanttekening dat het nu met een maand opzegtermijn is te beëindigen.
Als weer een jaarabonnement wordt aangegaan zit je er weer een jaar 'aan vast'.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi H.J. Klem, welkom op ons forum :)

Ik heb jouw topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen. Andere forumgebruikers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Het klopt exact wat RicoK aangeeft. Je hoeft dus niets te doen om zo goedkoop te blijven bellen en internetten als je doet ;)


RicoK, dank je!

Reageer