Skip to main content
Beste meneer/ mevrouw,



Ik heb ik een nieuw toetstel incl. abbonoment met een andere nummer bij een andere provider. Nou loopt mijn oude abbonoment van Simyo tot 2 maart. Stopt mijn abbonoment dus gelijk per maart en kan ik dan ook mijn (oude) telefoonnummer die hier bekend is laten vervallen? Of moet ik zelf nog iets wijzigen?



Met vriendelijke groet,

Selena
Nee, je abbonoment (abonnement :o) stopt niet automatisch. Wel loopt een jaarcontract af, waarna per maand het contract kan worden beëindigd. 



Omdat jouw contract afloopt per 02/03 en je, meen ik, een maand van te voren kunt beëindigen, moet je opzegging voor 31/01 bij Simyo liggen.
Per 31/01, dat is dus voor overmorgen? Waar precies kan ik mijn abonnement 🙂 stopzetten?
Hoi Selena,



Welkom op het forum.



Jammer om te horen dat je weggaat bij Simyo.



Je contract loopt tot en met 2 maart 2015. De aansluiting wordt niet automatisch stopgezet na 2 maart. Omdat je het nummer niet meeneemt naar je nieuwe provider dien je het Simyo abonnement op te zeggen.



Als je inlogt op Mijn Simyo onder het kopje 'Mijn gegevens'.



Bij Simyo lopen abonnementen altijd tot en met de laatste dag van de maand. Om voor het einde van de huidige maand op te zeggen, hebben je opzegging vóór de 25e van de maand nodig. Wanneer je ná de 25e van de maand opzegt, dan wordt je aansluiting een maand later beëindigd.



Zolang jij voor 25 februari hebt opgezegd komt het helemaal goed :)



@RicoK, bedankt voor je reactie.

Reageer