.

Beantwoord

Minder belminuten-smsjes per maand!

  • 2 October 2012
  • 3 reacties
  • 883 Bekeken

Hallo,

Ik heb ondertussen al meer dan een jaar een Sim Only Abbonoment bij jullie.
Hierbij betaal ik 11,95 voor 300 belminuten/smsjes en 1GB internet per maand.

Dit is altijd prima gegaan, ik zat er soms wel is overheen maarja dat kan gebeuren.
Echter had ik vorige maand ineens veel minder belminuten over aan het eind van de maand dan dat ik er normaal nog heb, dus toen dacht ik al hier klopt iets niet. Nu blijkt dat ik aan het begin van de maand nog maar 250 smsjes-belminuten krijg terwijl toen ik het abbonoment afsloot erbij stond dat die voorwaarden net zo lang golden totdat ik mijn abbonoment zou opzeggen (en dat ik het elke maand op kon zeggen).
Ik weet niet of ik nu ook minder per maand betaal want ik heb de factuur van september nog niet gehad maar ik wil gewoon mijn abbonoment zoals ik die altijd had houden en dat ook voor hetzelfde bedrag. Graag zou ik dat dus voor deze maand nog veranderd zien, en ook zou ik graag voor vorige maand een kleine vergoeding tegemoet zien omdat ik gewoon 50 smsjes/belminuten minder had dan normaal.

Ik heb jullie al een aantal keer geprobeerd te bellen maar ik kom er maar niet tussen dus dan maar via deze weg.
Ik hoop op een snelle reactie.

Met vriendelijke groet,

Max Lammers
icon

Beste antwoord door Arie 6 October 2012, 13:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum maxx011,

Ik heb je aansluiting bekeken, maar ik zie niet terug dat je 300 minuten ontvangt ipv 250. Ik heb dit gecontroleerd bij het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het forum. Heb je wellicht ook nog een andere aansluiting? Ik zie bijvoorbeeld ook niet dat je ooit meer dan 250 minuten hebt verbruikt.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum maxx011,

Ik heb je aansluiting bekeken, maar ik zie niet terug dat je 300 minuten ontvangt ipv 250. Ik heb dit gecontroleerd bij het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het forum. Heb je wellicht ook nog een andere aansluiting? Ik zie bijvoorbeeld ook niet dat je ooit meer dan 250 minuten hebt verbruikt.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Ik neem aan dat je bedoelt dat ik 250 minuten ontvang ipv 300. Raar dat je dit niet kan zien want ik heb op afgelopen maand en deze maand na elke maand 300 smsjes-belminuten gehad. Het enige wat er sinds vorige maand veranderd is is dat mijn mobiel veranderd is (van een Samsung Galaxy Ace naar een Samsung Galaxy S Advance maar dit zou voor het abbonoment niet uit moeten maken). De reden dat ik de vorige maand niet over mijn 250 minuten ben gegaan is omdat ik altijd goed check op de simyo/site hoeveel minuten ik nog over heb en daar dan rekening mee houdt. Anders had ik deze 50 minuten sowieso wel gebruikt.

Dus ik hoop dat dit snel weer veranderd kan worden naar de 300 minuten waar ik recht op heb.

Groeten, Max

Groetn,max
Badge +2
Beste maxx011,

Zoals mijn collega Alex al aan heeft gegeven blijkt uit onze gegevens dat je nooit 300 minuten hebt gehad. Hier heb je ook geen recht op. Op het moment dat jij het abonnement afsloot was de actie met de 50 gratis minuten helaas niet van toepassing. Het is ook niet mogelijk om deze minuten als nog toe te voegen. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Reageer