Skip to main content

.

Mijn partner doet een aanvraag voor een nieuw sim only abonnement deze wordt geannuleerd op basis van artikel 1,4 .

Ik heb een bestaand abonnement lopen op hetzelfde adres als mijn partner.

Mijn partner heeft al drie keer de klantenservice gebeld maar nog niet tot een tevreden resultaat.

Wat kunnen we doen om dit op te lossen.

Met vriendelijke groeten Nelleke.

Hallo @nellekedevogel 

Volgens onderstaande zin uit artikel 1.4 van de voorwaarden moet Simyo je antwoord geven op de reden van annullering/weigering:

Weigeren we uw aanvraag, dan kunt u ons vragen wat de reden daarvoor is

Succes.

 


Het heeft iets met het adres te maken maar het vreemde is dat mijn abonnement al zeker een jaar loopt en mijn partner niet wordt geaccepteerd allebei op hetzelfde adres.


Hallo @nellekedevogel wacht s.v.p. de reactie van een moderator af na het weekend.

 

 


Hi @nellekedevogel,

Bedankt voor je bericht. Ik zou graag even met je mee willen kijken wat er aan de hand is.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de persoonlijke gegevens? Ik zoek de bestelling dan op in ons systeem.

Bedankt voor de hulp! @JanD

Groetjes,
Roeqajja


Reageer