Goedendag,
Vorige maand heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2 en nummerbehoud aangevraagd bijTele2.
Echter heb ik nog geen bericht gehad van Simyo over de opzegging van het abonnement.
Kan ik nog een opzegging bevestiging ontvangen van Simyo?
Inmiddels is nummer overgenomen door Tele2 sinds vandaag.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Gr,
Minhai
Bladzijde 1 / 1
Hoi Minhai,
Welkom op het forum:)
Jammer dat je ons verlaten hebt 😞
Ik zie dat je nummer inderdaad is overgenomen door Tele2. Je abonnement is daarmee dus beëindigd. Je zult nog 1 factuur ontvangen over de maand maart. Aan het eind van de maand ontvang je ook een email dat je abonnement is gestopt.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes, Charlene
Welkom op het forum:)
Jammer dat je ons verlaten hebt 😞
Ik zie dat je nummer inderdaad is overgenomen door Tele2. Je abonnement is daarmee dus beëindigd. Je zult nog 1 factuur ontvangen over de maand maart. Aan het eind van de maand ontvang je ook een email dat je abonnement is gestopt.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.