Skip to main content
Hallo Simyo,

Op 28-08-2014 is mijn contract afgelopen, ik had een contract van 1 jaar namelijk. Moet ik nog iets opzeggen, of niet? Kan hier nergens iets over vinden.



Groetjes,

Emma
Hoi emma123, welkom op het forum van Simyo :)



Wanneer je jaarcontract is afgelopen wordt je abonnement automatisch omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement.

Máár; je blijft elke maand wel hetzelfde betalen als je al deed met je jaarcontract.



Als je niets doet blijf je dus gewoon bellen met Simyo.

Als je wil kun je opzeggen (liever niet, natuurlijk!) en dat doe je via Mijn Simyo, tabblad Mijn gegevens.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Nog niet helemaal duidelijk: als ik hem precies op die datum wil laten aflopen, wanneer moet ik dan afzeggen?
Hoi emma123,



Omdat je bundels van de eerste tot de laatste dag van de maand geldig zijn, kun je niet precies opzeggen voor 28-08-2014. Opzeggen kan nu wel, je abonnement stopt dan vervolgens op 01-09-2014.



Wil je eventueel overstappen met nummerbehoud, zeg dan vooral niet op bij Simyo, maar laat je volgende provider dan opzeggen! Hou dan wel rekening met een maand opzegtermijn 🙂



Is het zo duidelijker? 😃

Reageer