Skip to main content
op het moment gebruik ik de bel bundel van 100 minuten en daar betaal ik 3 euro voor.

ik zag laatst een email waarin staat dat deze bundel naar 5 euro gaat (4 euro trouwe bellers)

ook zag ik de nieuwe prijzen voor trouwe bellers internet bundels.



ik vraag me alleen af of ik mijn 100 minuten voor 3 euro behoud als ik op de knop "nog een jaar" klik om een nieuwe internet bundel te kunnen gebruiken.



ik vind het wel zonde van mijn geld als mijn bel kosten worden vehoogt naar 5 euro (4 euro) aangezien ik tot nu toe maximaal 33 minuten heb gebeld per maand.
Je verliest de 100 min/sms voor 3 euro bundel als je op "nog een jaar" klikt. Ik zit in exact dezelfde situatie. Niet doen dus als je 3 euro wilt blijven betalen en 100 min/sms per maand voor jou voldoende zijn. Dit is een oude belbundel die niet meer wordt aangeboden, maar zolang je die niet wijzigt blijf je die houden. Tot in lengte van dagen...



Zie https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/alles-over-de-tariefswijziging-nieuwe-bundels-30580 voor meer info over de nieuwe tarieven en bundels.
Ik heb nu 100min/sms voor 3 Euro en 200MB voor 5 Euro, bij "nog een jaar extra voordelig" betaal ik voor hetzelfde 2 Euro extra. Voorlopig blijf ik deze bundels dus behouden als ik zou willen wijzigen zou ik nu voor Youfone gaan kiezen 9 Euro voor 100min/sms + 1GB data bovendien is het hetzelfde KPN netwerk.

Jammer eigenlijk dat Simyo niet iets voordeligere aanbiedingen voor bestaande klanten biedt
Hoi Graafgatenkaas & JHA,



Welkom op het Simyo Forum.



Jammer om te zien dat er verwarring is over de mogelijkheden. Scotsman geef in deze het juiste antwoord. Om nog wat verduidelijking te geven, heb een stuk uit mijn bericht gehaald wat ik geplaatst heb in het topic wat Scotsman stuurt. Jullie zitten allebei in de 2e optie (jaar - voordelig).



Nog een jaar - extra voordelig



Als je al een ‘nog een jaar - extra voordelig' contract hebt, dan kun je wijzigen naar onze bundels voor trouwe bellers. Je verlengt je abonnement dan niet met nog een jaar: je einddatum blijft hetzelfde.



Je hebt al een jaarcontract afgerond, en heb al eens eerder gekozen voor de optie 'nog een jaar'. Je mag jouw databundel dan wijzigen terwijl jouw belbundel hetzelfde blijft. Je sluit namelijk geen nieuw contract af, maar wijzigt binnen jouw huidige 'nog een jaar' contract. Je krijgt dus ook geen extra jaar bij je einddatum. Heb je dit? Dan kun je de €3 belbundel dus behouden.



Naast de optie van €3, zie je ook de optie van €4 staan. Zodra je hierop klikt, kun je niet meer terug klikken naar de €3 bundel. Tenzij je niet verder gaat met je bestelling, uitlogt en opnieuw inlogt.



Jaar - voordelig



Heb je een ‘jaar – voordelig’ contract kies dan voor ‘nog een jaar – extra voordelig’ om gebruik te kunnen maken van de bundels voor trouwe bellers. Je verlengt je abonnement dan met een jaar. Heb je je jaarcontract nog geen 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je verlengen en ook gebruik maken van dit aanbod.



Met deze vorm heb je jouw 1e jaarcontract of deze is net afgelopen. Je gaat dus verlengen met 'nog een jaar' en jouw einddatum wordt ook aangepast. Je sluit als het ware een nieuw contract af met nieuwe voorwaarden en dus ook een nieuwe belbundel. Je hebt dan niet de mogelijkheid om jouw belbundel van €3 te behouden.



Deze kun je wel behouden als je alleen de internetbundel wijzigt. Je krijgt dat alleen geen extra MB's omdat je binnen de optie 'jaar - voordelig' zit en dus niet verlengd.



Laten jullie weten of jullie hier nog vragen over hebben?



@Scotsman, bedankt voor je hulp in deze 🙂



Groetjes,

Angela
Het kan aan mij liggen, maar als ik nog een jaar kies betaal ik sowieso 1 euro extra voor hetzelfde. Ongeacht of dit nu bellen/sms of data is. Voor die 1 euro extra heb ik bij Youfone het zelfde aantal bel/sms minuten maar wel 800mb meer data.
Hoi JHA,



In dit topic geven we meer uitleg over deze wijziging. Hier staat ook het antwoord op jouw vraag. Voor die 1 euro extra heb je bij ook automatisch een jaar langer contracttermijn en lever je in kwa flexibiliteit 😉 Hou daar in een vergelijking wel rekening mee!



Groetjes, Tiury
100min/sms +1000mb is bij Simyo 14 euro en bij youfone 9 euro. Dat is dan wel voor 2 jaar maar dat is voor mij geen probleem. Overigens blijf ik nog wel bij Simyo gewoon omdat alles correct en goed wordt afgehandeld maar als ik iets ga wijzigen kies ik op dit moment niet voor Simyo.
Hoi JHA,



Fijn dat je in elk geval aangeeft in je berichtje dat je nog bij ons blijft 🙂. Dat laatste is wel iets waar we bij Simyo echt om geven. We proberen altijd een stapje meer te doen.



Misschien is dat ook wel de reden dat nog niet iedereen voor die spotgoedkope aanbiedingen heeft gekozen 🙂?



Groetjes, Tiury

Reageer