Skip to main content
Hoi,



Ik heb zonet mijn abonnement opgezegd omdat ik ga verhuizen naar het buitenland. Ik kreeg nu bericht dat het abonnement per 1 november stopt. Aangezien ik na de 25e opgezegd heb ging ik ervan uit dat het dan 1 december zou worden en ik komende maand nog gewoon kan bellen. Hoe zit het precies?



Groet,



Maren
Hoi Maren,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer dat je bij ons weggaat, al kan ik de reden hiervan erg goed begrijpen 🙂



Het is al een tijdje mogelijk om je wijzigingen tot op de laatste dag van de maand door te gegeven. Deze wijzigingen gaan dan alsnog per de 1e van de volgende maand in. Mocht 1 november voor jou nu echt niet handig zijn, kan ik voor je nagaan of ik hierin nog iets kan aanpassen. Helaas kan ik hier geen beloftes in doen. Laat je mij even weten of dit zo kan blijven staan of dat ik toch even kan checken of we de opheffing kunnen verplaatsen naar 1 december?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,



Heel graag zou ik nog t/m eind van de maand gebruik willen maken van mijn 06-nummer

zodat ik nog even bereikbaar ben in de tussenperiode.



Groet,



Maren
Hoi Maren,



Sorry voor onze laten reactie. Door een technisch mankement was jouw topic niet eerder zichtbaar voor ons!



Helaas hadden we na 31 oktober ook niets meer voor je kunnen betekenen in dit geval. Zit je nu helemaal zonder aansluiting?



Groetjes, Tiury
Nee, ik heb een nieuw nummer. Maar voor het geval dat er nog (zakelijke) contacten bellen zou ik graag willen dat deze me wel kunnen bereiken. Is het mogelijk om ze door te schakelen naar mijn nieuw nummer of iets dergelijks?



Groet,



Maren
Hoi Maren,



Dat is helaas niet meer mogelijk. Een doorschakeling hoort via jouw simkaart op het netwerk gezet te worden. Aangezien jouw simkaart niet meer aangemeld is op ons netwerk, kan ik dit niet voor je regelen. Sorry :(



Groetjes,

Angela

Reageer