Goedemiddag
Ik heb mijn sim geactiveerd, dit is goed gegaan. Ik kan bellen etc., echter er staat op "mijn Simyo" dat mijn bundel nog niet is geactiveerd ("het duurt even" staat aangegeven) Ik heb geen nummerbehoud en wat ik heb gelezen is dat mijn bundel dan per direct ingaat.
Overigens complimenten voor jullie! Prima website etc etc.
Groet
Gerard
Bladzijde 1 / 1
Hoi AnnebelBob, Gerard,
Welkomop het Simyo Forum.
De gegevens op de site lopen altijd wat achter, dit komt vanzelf goed.
Simyo zal heel blij zijn met je complimenten.
Welkomop het Simyo Forum.
De gegevens op de site lopen altijd wat achter, dit komt vanzelf goed.
Simyo zal heel blij zijn met je complimenten.
Hoi AnnebelBob,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed om te lezen dat je voor ons hebt gekozen 😃
Ik heb het even voor je nagekeken. Jouw bundels zijn netjes geactiveerd. Hier hoef jij je dus geen zorgen over te maken. Staat het ondertussen ook al goed vermeld via Mijn Simyo? Franswon gaf het al aan: heel erg bedankt voor je complimenten. Hier zijn worden we zeker blij van 😃 Laat je het weten of wij iets kunnen doen voor je?
@Franswon, bedankt voor het helpen!
Groetjes,
Angea
Welkom op het Simyo Forum.
Goed om te lezen dat je voor ons hebt gekozen 😃
Ik heb het even voor je nagekeken. Jouw bundels zijn netjes geactiveerd. Hier hoef jij je dus geen zorgen over te maken. Staat het ondertussen ook al goed vermeld via Mijn Simyo? Franswon gaf het al aan: heel erg bedankt voor je complimenten. Hier zijn worden we zeker blij van 😃 Laat je het weten of wij iets kunnen doen voor je?
@Franswon, bedankt voor het helpen!
Groetjes,
Angea
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.