Skip to main content
Ik moet op vakantie en heb geen beltegoed meer omdat mijn bundel is overschreden. Kan ik mijn abonnement tussentijds aanpassen?
Een beetje verwarrend. Je hebt het over een beltegoed maar die heb je niet als je een abonnement hebt. Bij een prepaid aansluiting is er een beltegoed en als dat op is kun je niet meer bellen. Opwaarderen kan via Mijn Simyo of automatisch. Of heb je geen prepaid?



Je hebt het over een bundel. Dat suggereert dat je een abonnement hebt. Maar ook zonder bundels kun je bellen. Ook als je bundel is overschreden blijft het mogelijk om te bellen, alleen wel voor een hoger tarief. Je kunt je belbundel altijd verhogen, alleen gaat dit pas op de eerste van de maand in, in dit geval dus 1 augustus.



Alleen een moderator kan zien welke aansluiting je hebt, en je een meer specifiek antwoord geven. Ik heb als klant deze informatie niet. Vanwege de drukte kan het even duren voordat iemand van Simyo hier op reageert (mogelijk pas maandag).



Tenslotte: ga je naar het buitenland? Dan hebben bundels helemaal geen zin, want momenteel werken bundels alleen binnen Nederland.
Hoi bmn,



Welkom op het forum.



Wat vervelend voor je dat je bundels al op waren. Je kunt wel MB's bijkopen maar helaas geen belminuten. Je bundels zijn overigens per gisteren weer opnieuw gestart, dus je hebt nu nog 200 belminuten over.



Ga je naar het buitenland op vakantie? Alles wat je in het buitenland komt bovenop je bundel, dus dan maakt het niet eens uit of je wel of geen belminuten hebt. Je kunt hier het tarief vinden voor het land waar je heengaat. Ga je in Nederland op vakantie? Dan kan je natuurlijk wel gewoon gebruik maken van je belminuten.



Heb je nog vragen hierover?



Groetjes,

Caspar

Reageer