Skip to main content
Hoi, mn bundel is op en nu moet ik 30ct per minuut voor bellen betalen. Is er niet een manier dat je tegoed kan bijkopen want zonder dat ik het door had heb ik zo maar voor 10 euro er bij gebeld (je krijgt dus geen waarschuwing als je over je bundel heen gaat...)... En ik moet nog een week. Zijn hier oplossingen voor of moet ik gewoon maar een simkaartje met gratis bel tegoed kopen voor die ene week (absurd toch)? Bij mijn vorige provider kon je je abonnementsperiode vervroegen als je eens een keer meer belde in een maand en dan was het opgelost. Maar hier gaat de volgende periode in per de 1e vd maand.... Iemand nog een oplossing 🙂?
De door jou gewenste flexibiliteit kent Simyo niet. Ik ben bang dat als een bundel voortijdig op raakt in de loop van een maand je niet een bundel kan bijkopen, dus vanaf dat moment bel je tegen het buiten-bundel tarief. Tot je op de eerste van de volgende maand een nieuwe bundel krijgt. Het is dus bij Simyo zaak om van tevoren zo goed mogelijk proberen in te schatten wat je maandverbruik zal zijn, en een bundel te kiezen die daar dicht bij komt.



Let er wel op dat als je je bundel wilt wijzigen, je dit voor de 25e van de huidige maand doet via Mijn Simyo, anders gaat de wijziging pas de daarop volgende maand in.
Een optie is een extra prepaidkaartje bij Simyo te nemen, als je tegoed dreigt op te raken kan je dit kaartje gebruiken. Het is wel een ander nummer, maar de kosten zijn lager per belminuut.
Hoi Mari,



Helaas kun je zoals Scotsman al aangeeft geen extra minuten bijkopen bij Simyo :(



De kunst is om je bundel inderdaad zo goed mogelijk uit te kienen. Maar áls je dan al je bundel verbruikt hebt, is het een mogelijkheid om een prepaidkaartje achter de hand te houden.

Reageer