.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn achternaam wijzigen?

  • 21 February 2017
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Ik zou graag mijn achternaam willen wijzigen ivm geregistreerd partnerschap. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Asma 22 February 2017, 11:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt dit niet zelf doen Petra1978.

Het maakt ook verschil of je een abonnement of prepaid hebt.

Bij een abonnement is het wat ingewikkelder omdat je hier een contract met Simyo hebt, met prepaid ligt dat wat eenvoudiger.

Een moderator zal je precies instrueren wat je, in jouw situatie, moet doen.

Doorgaans reageert een moderator binnen één werkdag.
Badge
Dank je wel voor je reactie. Ik heb een abonnement . Ik zal eens kijken of het toch gaat lukken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Petra1978,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :$

Om te beginnen wil ik je feliciteren met je geregistreerd partnerschap! Het klopt wat franswon zegt, want je kunt je naam zelf niet wijzigen. Dit geldt ook voor ls je een Prepaid aansluiting hebt. Maak je vooral geen zorgen, want wij kunnen dit wel!

Het is mogelijk om je achternaam te wijzigen, als je ons een e-mail stuurt naar klantenservice@simyo.nl. In deze e-mail kun je een kopie van je paspoort toevoegen en een officieel document van je geregistreerd partnerschap. Wij zorgen er dan voor je dat achternaam wordt aangepast.

Voor meer informatie hoe je naam gewijzigd kan worden in het geval van Prepaid, kun je klikken op deze link.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Helemaal super. Is het maar goed dat ik graag het trouwboekje wilde. 😀ik zal dat binnenkort even doen als ik tijd heb. Ontzettend bedankt Asma.

Groetjes Petra
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Petra1978,

Een trouwboekje hebben is altijd leuk! 😍

Ik wens je een ontzettende fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer