.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement opzeggen zonder kosten?

  • 16 August 2014
  • 3 reacties
  • 698 Bekeken

Badge
Had een vraagje.. heb dit jaar rond februari een contract afgesloten voor een jaar, mijn telefoon is kapot gegaan vandaar dat ik overstap naar een abonnement met toestel. Kan ik ieder moment mijn abonnement opzeggen, zonder kosten? Weet niet of het wat uitmaakt maar dit is mijn 2e jaar bij simyo.
icon

Beste antwoord door Naomi 18 August 2014, 15:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Geen reactie?
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt je jaarcontract afkopen, als je tussentijds het wilt beëindigen. De kosten voor het afkopen van je lopende jaarabonnement zijn je resterend aantal maanden vermenigvuldigd met de abonnementskosten per maand waarmee je begonnen bent. Dus het abonnement zoals dat in je contract staat.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Richard k. 🙂,

Wat zonde dat je toestel kapot is 😞 Jammer dat je wilt overstappen, omdat je een abonnement wilt aanvragen met een nieuw toestel.

Simyo biedt inderdaad geen abonnementen aan met een toestel. Wij bieden wel verschillende losse toestellen aan. Alle Simyo klanten krijgen op een toestel naar keuze 10 % korting. Wie weet zie jij een leuk toestel op onze website ;)

Mocht je toch het abonnement voortijdig willen stopzetten, dan is dit mogelijk. De leon heeft al heel goed uitgelegd dat je een jaarcontract kan afkopen. Bedankt voor je bijdrage De leon! :)

Je jaarcontract loopt af op 18-12-2014. Als je het abonnement voortijdig wilt opzeggen, dan ontvang ik graag een bevestiging van je. Ik ga er dan voor zorgen dat je een afkoopvoorstel ontvangt per e-mail.

Wil je mij laten weten of je het abonnement wilt afkopen?

Reageer