Skip to main content
Hallo,



Er blijft bij mij bovenin het scherm de melding staan met Let op: Je bundels zijn nog niet actief. Dit gebeurt nadat je nummerbehoud is uitgevoerd.

Inmiddels heb ik mijn sim-only abonnement al 2 a 3 maanden, zijn mijn bundels gewoon actief en wordt het maandelijkse bedrag normaal afgeschreven.

Daarnaast kan ik al mijn bundels aanpassen behalve mijn bel/sms bundel. Deze heb ik 2 maanden terug naar 300 gezet, maar die wil ik graag weer terug naar 200.



Mvg.
Hallo,



Er blijft bij mij bovenin het scherm de melding staan met Let op: Je bundels zijn nog niet actief. Dit gebeurt nadat je nummerbehoud is uitgevoerd.

Inmiddels heb ik mijn sim-only abonnement al 2 a 3 maanden, zijn mijn bundels gewoon actief en wordt het maandelijkse bedrag normaal afgeschreven.

Daarnaast kan ik al mijn bundels aanpassen behalve mijn bel/sms bundel. Deze heb ik 2 maanden terug naar 300 gezet, maar die wil ik graag weer terug naar 200.



Mvg.




Hoi Sharona,



Welkom op het forum!

Ik heb de technische afdeling je persoonlijke pagina laten aanpassen. Wanneer je inlogt kan je bundels aanpassen.

Kan je laten weten of het gelukt is.
De melding in mijn scherm is weg en ik kan mijn bundels weer aanpassen.

Bedankt voor de snelle service!
De melding in mijn scherm is weg en ik kan mijn bundels weer aanpassen.

Bedankt voor de snelle service!




Hoi sharona,



Fijn dat het opgelost is! En dat je het hier nog even hebt laten weten.



Groetjes,

Charlene

Reageer