Beste antwoord door MartijnR
Bekijk originele reactiemb's weg en ik heb nog niks gedaan?
ik heb nu net 20 min mijn sim kaart geactiveerd en er is nu al 33 van de 100 belminuten weg en 123 mb van de 500 hoe kan dat ? ik heb nog niet eens gebeld en mb ook niet gebruikt
Afhankelijk van de datum waarop je abonnement ingaat, betaal je een evenredig deel van je abonnementskosten en krijg je een evenredig deel van het aantal minuten/sms'jes.
Voorbeeld: als je abonnement halverwege de maand ingaat, ontvang je de helft van de minuten/sms'jes en betaal je de helft van de abonnementskosten. Dit verklaart waarom je tijdens je eerste maand niet het volledig aantal minuten/smsjes van je bundel ziet.
Deze tekst is hier te vinden: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waarom-krijg-ik-niet-alle-minutenmbs-23853901
Voorbeeld: als je abonnement halverwege de maand ingaat, ontvang je de helft van de minuten/sms'jes en betaal je de helft van de abonnementskosten. Dit verklaart waarom je tijdens je eerste maand niet het volledig aantal minuten/smsjes van je bundel ziet.
Deze tekst is hier te vinden: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waarom-krijg-ik-niet-alle-minutenmbs-23853901
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.