Skip to main content
Beste forummers van Simyo,



Sinds 3 dagen heb ik een abonnement bij Simyo en tot nu toe ben ik er erg blij mee!

Er resten mij alleen 2 vragen waar ik niet helemaal uitkom.



1. Waarom worden in de 1e maand mijn bel/sms bundels naar rato aangepast maar het aantal verbruikte MB's niet? Ik heb gezien dat het de 1e maand wel naar rato zou moeten zijn maar als ik het overzicht moet geloven dan is dat bij mij nu alleen met de bel/sms bundel het geval maar niet bij het MB verbruik. Hoe zit dit precies en wat betekent dit voor de kosten?



2. Ik heb verder ook niet gezien hoe het zit met de betaling van de 1e maand aangezien ik ongeveer halverwege deze maand bij Simyo ben begonnen. Betaal ik dan van nu tot het einde van de maand of al tot halverwege volgende maand? In het tweede geval begint de nieuwe bundel in begin juni terwijl ik dan tot halverwege juni heb betaald.



Het scheelt maar een paar euro's maar toch zou ik graag willen weten hoe dit precies in elkaar steekt.



Met vriendelijke groet,

Chun4
De eerst vraag kan ik niet helemaal beantwoorden. Het zou ook voor de MBs moeten gelden, maar wat er bij jou is gebeurd kan ik niet zien (Ik ben ook een klant.). Een moderator zal daar even naar moeten kijken.



De tweede vraag staat hier al uitgelegd. Lees dat even door en mocht je daarover nog vragen hebben, dan kun je die in dit topic plaatsen.



PS. @Mods: Worden de tarieven in dat topic nog aangepast? (red.:aangepast)
Hoi chun4, welkom op het Simyo forum!



De tweede vraag heeft Groentjuh al helemaal volledig beantwoord (dank je, Groentjuh!), dus daar kan ik niets aan toevoegen.



Je eerste vraag kan ik wel wat meer over zeggen. Op zich hoor je ook je MB's naar rato toegekend te krijgen in je eerste maand, maar op dit moment krijg je de volle mep. Dat is nu eventjes zo, dus geniet er van 😃
Bedankt voor jullie reacties, het is me helemaal duidelijk!
Hoi chun4,



Namens Ernst zeg ik graag gedaan 🙂 Ook Groentjuh bedankt voor je antwoord!



Als je nog een vraag of opmerking hebt, dan hoor ik dat graag. Ik help je graag verder! 🙂

Reageer