Skip to main content
wat een onaangename verrassing dat je aanvraag wordt afgewezen omdat er een maximaal aantal sim only op 1 adres mag. Heb ik nog nergens kunnen lezen. Heb nu 4 abbo's, waarvan 1 voor het alarmsysteem, en 3 voor de familie leden. Wil nu zoon 3 laten overstappen van T-mobile prepaid en dat kan niet want aanvraag wordt afgewezen met als reden: maximaal aantal Sim-only abbonnementen op 1 adres. Waarom niet? Ik betaal nu voor 2 van de 4 abbo's en ja we wonen allemaal op hetzelfde adres. Heel bijzonder dit en niet te begrijpen. Kan iemand dit toelichten?  
Hoi Jobster,



Welkom terug op het forum.



Jammer om te horen dat de bestelling voor je zoon is afgewezen. Ik zie dat het komt door een oude bestelling uit 2013 welke niet is afgerond.



Ik ga mijn collega's vragen je oude bestelling te annuleren. Je zou dan net op 5 aansluitingen uitkomen, waardoor je zoon ook kan overstappen naar Simyo :)



Zodra ik meer weet zal ik je op de hoogte brengen.
Hoi Jobster,



Welkom terug op het forum.



Jammer om te horen dat de bestelling voor je zoon is afgewezen. Ik zie dat het komt door een oude bestelling uit 2013 welke niet is afgerond.



Ik ga mijn collega's vragen je oude bestelling te annuleren. Je zou dan net op 5 aansluitingen uitkomen, waardoor je zoon ook kan overstappen naar Simyo :)



Zodra ik meer weet zal ik je op de hoogte brengen.







ok, ik wacht dan even af.
Hoi Jobster,



De financiële afdeling heeft je order gisteren goedgekeurd en 's middags de simkaart op de bus gedaan 🙂. Ik verwacht dat het startpakket vandaag of morgen op de mat valt!



Laat je ons weten als het pakket is gearriveerd?
Hoi Jobster,



De financiële afdeling heeft je order gisteren goedgekeurd en 's middags de simkaart op de bus gedaan 🙂. Ik verwacht dat het startpakket vandaag of morgen op de mat valt!



Laat je ons weten als het pakket is gearriveerd?





pakketje binnen. Top.
Hoi Jobster,



Dat is vlug! Bedankt dat je het even hebt laten weten 🙂 Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer