Skip to main content
Deze is voor mij onduidelijk, kan nl niet verlengen, maar er komt wijzigen te staan en de korting op de telefoon kan ik helemaal nergens terug vinden...beetje vreemd. Er zijn al meerdere vragen over gesteld en iedereen krijgt hetzelfde antwoord, precies dezelfde regels.......

Jullie voordeel is toch dat je maandelijks kan wijzigen en nu zou je dus niet kunnen verlengen omdat je niet een jaarcontrakt hebt......
Hoi anitaf05,



Allereerst welkom op het forum!



Ik zie dat het is gelukt om je abonnement bij ons te verlengen met een jaar. Het klopt inderdaad dat je binnen het jaar je bundels zowel naar boven als beneden mag wijzigen, dit is nog steeds het geval hoor 🙂.



Met betrekking tot de 25% korting op de telefoon: die krijg je wanneer je in de Telefoonshop de Acer Liquid E2 bestelt en bij je bestelling je unieke kortingscode invult die je in de mail hebt ontvangen.



Heb ik hiermee de onduidelijkheid wat weggenomen voor je? 🙂
Ik heb in de mail dat ik kon verlengen geen code gekregen en wanneer ik de link in die mailk aanklik kom ik op de site en dan staat er alleen wijzigen....en daar heb ik ook een bevestiging van, dat ik heb gewijzigd??
Ik heb in de mail dat ik kon verlengen geen code gekregen en wanneer ik de link in die mailk aanklik kom ik op de site en dan staat er alleen wijzigen....en daar heb ik ook een bevestiging van, dat ik heb gewijzigd??



Hi anitaf05,



Heb je ook geen mail in je spambox zitten?
geen mail van simyo in mijn spam



gr anita
Hi anitaf05,



Doordat je het had over
de korting op de telefoon kan ik helemaal nergens terug vinden
ging -Kim er van uit dat je een bepaalde e-mail hebt gekregen. Kennelijk heb je niet in die mailinglijst gezeten.



Welke korting bedoel je dan? Als je de 10% op alle telefoons voor Simyo klanten bedoelt, dan moet je terwijl je ingelogd bent op Mijn Simyo naar de Telefoonshop gaan en een telefoon bestellen. Bij het afrekenen kun je vervolgens je Simyo telefoonnummer invullen voor 10% korting op de aanschafprijs.
€1 per maand minder en 25% korting op een fraaie smartphone

  Simyo.nl





Beste Anita,



Binnenkort verloopt je huidige contract. We hopen natuurlijk dat je zo tevreden over ons bent dat je nog een jaartje wil blijven. En als je dat doet, dan hebben we nog 2 leuke extraÂ’s voor je:



1. Betaal een heel jaar lang €1 per maand minder

Als je NU je abonnement met één jaar verlengt, krijg je voortaan elke maand €1 korting op je huidige bundel. Mooi meegenomen toch?



Verleng hier je huidige abonnement



2. Krijg 25% korting op de Acer Liquid E2 (wit of zwart)

Simyo bellers krijgen al 10% korting op elke telefoon in onze Telefoonshop. Maar als je nu je abonnement met één jaar verlengt, dan krijg je eenmalig 25% korting op de Acer Liquid E2. Zo heb je voor € 150,- een hele fraaie smartphone met 8 MP camera, 4.5 inch scherm en dual metal speakers.









Ga naar de Telefoonshop en vul tijdens het bestellen deze unieke kortingscode in: JNVBRPO94P (één telefoon per persoon).



We hopen dat je nog een jaar klant bij ons wilt blijven.





Met vriendelijke groet,



Het Simyo team



Dit was het mailtje........Huidige contract staat hier duidelijk in, nu heb ik een wijziging gekregen in een 12 mnd contract en daar ga ik niet mee accoord...ik wilde verlengen en niet wijzigen. Als bevestiging kreeg ik de volgende mail:



Beste Anita Feenstra-Deelstra,



Voor je abonnement met telefoonnummer 0610151380 is je bundel gewijzigd van Simyo 100 naar Simyo 100.  Je nieuwe bundel Simyo 100 gaat per 01-12-2013 in.



Met vriendelijke groet,

Het Simyo team



Op dit bericht kun je niet reageren. Voor vragen kun je terecht op www.simyo.nl/service.



Help, wat moet ik nu doen? Wil elke maand kunnen wijzigen, dit had ik ook.......
€1 per maand minder en 25% korting op een fraaie smartphone

  Simyo.nl





Beste Anita,



Binnenkort verloopt je huidige contract. We hopen natuurlijk dat je zo tevreden over ons bent dat je nog een jaartje wil blijven. En als je dat doet, dan hebben we nog 2 leuke extraÂ’s voor je:



1. Betaal een heel jaar lang €1 per maand minder

Als je NU je abonnement met één jaar verlengt, krijg je voortaan elke maand €1 korting op je huidige bundel. Mooi meegenomen toch?



Verleng hier je huidige abonnement



2. Krijg 25% korting op de Acer Liquid E2 (wit of zwart)

Simyo bellers krijgen al 10% korting op elke telefoon in onze Telefoonshop. Maar als je nu je abonnement met één jaar verlengt, dan krijg je eenmalig 25% korting op de Acer Liquid E2. Zo heb je voor € 150,- een hele fraaie smartphone met 8 MP camera, 4.5 inch scherm en dual metal speakers.









Ga naar de Telefoonshop en vul tijdens het bestellen deze unieke kortingscode in: JNVBRPO94P (één telefoon per persoon).



We hopen dat je nog een jaar klant bij ons wilt blijven.





Met vriendelijke groet,



Het Simyo team



Dit was het mailtje........Huidige contract staat hier duidelijk in, nu heb ik een wijziging gekregen in een 12 mnd contract en daar ga ik niet mee accoord...ik wilde verlengen en niet wijzigen. Als bevestiging kreeg ik de volgende mail:



Beste Anita Feenstra-Deelstra,



Voor je abonnement met telefoonnummer 0610151380 is je bundel gewijzigd van Simyo 100 naar Simyo 100.  Je nieuwe bundel Simyo 100 gaat per 01-12-2013 in.



Met vriendelijke groet,

Het Simyo team



Op dit bericht kun je niet reageren. Voor vragen kun je terecht op www.simyo.nl/service.



Help, wat moet ik nu doen? Wil elke maand kunnen wijzigen, dit had ik ook.......




Hoi Anitaf05,



Volgens mij snap je het niet zo goed. Bij Simyo kun je altijd elke maand je bundels wijzigen. Ook met een jaarcontract.

Je kunt met een jaarcontract alleen niet eerder opzeggen, dan de datum dat je contract eindigt.

Als je een jaarcontract verlengt, dan verleng je met Nog een jaar. Dat heb je op 22-11-2013 gedaan, dus loopt je contract nu tot 22-11-2014. Dat contract heb je ook bevestigd bij het wijzigen.

Ik ga je ook even proberen te bellen, want ik heb ook een email gevonden en begrijp daaruit dat je een beetje in paniek bent hierover. Dat is niet nodig, hoor. Je hebt wat je altijd al had 🙂



Groetjes,

Charlene

Reageer