Skip to main content
Hoi



Ivm aanschaf van een nieuwe gsm overweeg ik over te stappen van prepaid naar een abonnement. nu zie ik bij mijn simyo staan dat ik het abonnement elke maand kan aanpassen, doch niet lager dan initiele bundel. Op dit forum lees ik dat het nu wel mogelijk is.... zou hier graag duidelijkheid over krijgen.



Groetjes Mirèse
Hoi Mirèse,



Welkom op het forum, en goed dat je dit komt vragen. :)

Voorheen was het inderdaad zo dat je niet lager dan je startbundels kon gaan. Inmiddels is dat al een tijdje veranderd, en mag je elke maand één keer naar boven of naar beneden wijzigen voor de maand die volgt. Zorg dan wel dat je voor de 25ste bent met je wijziging. Anders is het voor de maand erna.

Het is dus wel mogelijk :)



Weet je nog waar je hebt zien staan dat het niet mocht? Naar beneden wijzigen? Dan kan ik dat laten aanpassen.

Alvast bedankt als je dat kunt laten weten.



Groetjes,

Charlene
Als ik inlog op mjin  simyo en dan op knopje druk om over te stappen naar sim only......
Hoi mirese,



Dankjewel voor het aangeven, ik heb het even bekeken en zie het ook, da's niet zo handig! :eek:

Ik heb het doorgegeven aan degene die hierover gaat om het z.s.m. aan te laten passen 🙂
Hoi mirese,



Dankjewel voor het aangeven, ik heb het even bekeken en zie het ook, da's niet zo handig! :eek:

Ik heb het doorgegeven aan degene die hierover gaat om het z.s.m. aan te laten passen :)

\







Hallo ik zit even met hetzelfde, ik wil wel een jaar contract vanwege het prijsvoordeel maar moet dan met een lage bundel starten, ik heb aleen in de zomer maanden internet nodig,later helemaal niet . maar het lijkt er op dat je nooit lager dan je start bundel kunt. ik wil eigenllijk starten met 300 min en 500 mb maar kan dan nooit lager, kunnen jullie garanderen dat dit wel kan als hierboven door Kim aan gegeven?
Hoi harryquicknet,



Je hoeft niet met een lage bundel te starten. Je mag altijd zowel naar boven als naar beneden je bundel aanpassen. Ook lager dan je startbundels. Zoals Charlene al heeft aangegeven is dit al een tijdje terug aangepast.



Heb ik je dat zo goed uitgelegd?

Reageer