.

Beantwoord

Maandelijks opzegbaar naar jaarabonnement, kan dat?

  • 29 July 2015
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb nu een maandelijks opzegbaar abonnement bij jullie maar ik wil nu graag naar een jaarabonnement met wat aanpassingen in mijn bundels. Per wanneer wordt dit ingevoerd als ik het heb gewijzigd in Mijn Simyo?
Als dit jaarabonnement na 1 jaar verlopen is verandert het automatisch in een maandelijks opzegbaar abonnement, hoe zit het dan met de kosten van mijn bundels? Blijf ik gewoon de kosten betalen die ik ook maandelijks betaalde voor mijn jaarabonnement of gaan de prijzen dan ook omhoog naar de bundels die horen bij een maandelijks opzegbaar abonnement?
icon

Beste antwoord door Ali 30 July 2015, 14:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

De wijzigingen gaan in op de eerste dag van de nieuwe maand. Dus wijzigingen in Juli gaan in Augustus in. Je tarieven blijven naar mij weten het zelfde.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Dagmar-D,

Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.

Wanneer je jaarabonnement is afgelopen wordt het inderdaad automatisch een maandelijks opzegbaar abonnement. De kosten die je betaalde voor het abonnement blijven na afloop van het jaar hetzelfde. Je huidige abonnement is maandelijks opzegbaar. De wijziging gaat meteen in als je het abonnement nu vastzet voor een jaar. Het abonnement loopt dan tot 30 juli 2016.

Zijm je vragen hiermee beantwoord?

@Raytje, bedankt voor je reactie.

Reageer