.

Beantwoord

Maand naar jaar, wanneer gaat de looptijd in en eindigt de looptijd?


Badge
Beste simyo,

Een eenvoudige vraag. Ik overweeg mijn abonnement te wijzigingen van maand naar jaar. Mijn jaarabbo zou ingaan per september 2014. Loopt deze dan tot september 2015 of wordt er gerekend vanaf het moment dat ik mij aansloot bij simyo?

Alvast bedankt voor het antwoord. 

Groet.
icon

Beste antwoord door de leon 1 August 2014, 16:59

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een jaar is een jaar. :rolleyes:  Je gaat dan ook een nieuw abonnement aan voor een heel jaar. In jouw geval dus van
sept. 2014 - sept. 2015. Daarna wordt het weer een maandabonnement dat je maandelijks kunt opzeggen.
Reputatie 7
Badge +9
(post verwijderd i.v.m. tijdelijk gebrek aan intelligentie)
Reputatie 7
Badge +9
(post verwijderd i.v.m. tijdelijk gebrek aan intelligentie)

Aye Scotsman....vertel..:rolleyes:
Badge +6
Beste simyo,

Een eenvoudige vraag. Ik overweeg mijn abonnement te wijzigingen van maand naar jaar. Mijn jaarabbo zou ingaan per september 2014. Loopt deze dan tot september 2015 of wordt er gerekend vanaf het moment dat ik mij aansloot bij simyo?

Alvast bedankt voor het antwoord. 

Groet.


Hoi Wouter26, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb zo 1,2,3 niets toe te voegen aan het antwoord van de leon, is hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge +6
Aye Scotsman....vertel..:rolleyes:

Haha, ook ik ben stiekem wel erg benieuwd 😉
Reputatie 7
Badge +9
Whisky of iets anders? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Was dat maar zo. Nee, bij nader inzien vond ik dat mijn reactie geen nuttige bijdrage aan de discussie leverde (it wasn't up to my usual high standards zoals dat hier heet), vandaar... En een eenmaal geplaatste post is niet te verwijderen.
Reputatie 5
Badge +11
Aaah...? Toe nou? 😉
Badge
Ja, bedankt...

Beste simyo,

Een eenvoudige vraag. Ik overweeg mijn abonnement te wijzigingen van maand naar jaar. Mijn jaarabbo zou ingaan per september 2014. Loopt deze dan tot september 2015 of wordt er gerekend vanaf het moment dat ik mij aansloot bij simyo?

Alvast bedankt voor het antwoord. 

Groet.


Hoi Wouter26, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb zo 1,2,3 niets toe te voegen aan het antwoord van de leon, is hiermee je vraag beantwoord? :)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Wouter26,

Heel fijn dat de leon je vraag heeft beantwoord 😃 Mocht je nog vragen hebben, dan zien wij je graag terug op het Simyo forum!

Reageer