Skip to main content
LS



Ik probeer erachter te komen hoelang mijn abonnement nog loopt - bij mijn weten zou deze inmiddels afgelopen moeten zijn. Ik kan echter tussen mijn emails alleen een contract van twee jaar geleden vinden en bij 'Mijn Simyo - Mijn abonnement aanpassen' staat er niets achter 't/m'. Wie kan mij vertellen hoe ik hierachter kom?



Hartelijke groet,

Suzan
LS



Ik probeer erachter te komen hoelang mijn abonnement nog loopt - bij mijn weten zou deze inmiddels afgelopen moeten zijn. Ik kan echter tussen mijn emails alleen een contract van twee jaar geleden vinden en bij 'Mijn Simyo - Mijn abonnement aanpassen' staat er niets achter 't/m'. Wie kan mij vertellen hoe ik hierachter kom?



Hartelijke groet,

Suzan




Hoi SuzanSierksma,



Simyo heeft alleen jaarcontracten, je contract van twee jaar geleden is dus inderdaad al verlopen. Dan had er iets gestaan achter t/m :)

Jouw aansluiting is dus maandelijks opzegbaar nu. Als je voor de 25ste opzegt, dan is je opzegging voor de 1ste van de volgende maand. Als je je nummer mee wilt nemen, dan zeg je beter niet zelf op, maar doet een aanvraag nummerbehoud bij je nieuwe provider. Als die goedgekeurd is, telt die ook als een opzegging.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Dag Charlene,



Dank voor je snelle reactie en inderdaad, dan is mijn vraag beantwoord. Ik was in de veronderstelling dat ik ongeveer een jaar geleden weer een jaarcontract had afgesloten. Ik heb alleen dan wel een andere vraag: waarom lijkt het op Mijn Simyo zo te zijn dat ik een abonnement heb - het vakje '1 jaar' is namelijk oranje? En hoe zou ik weer voor een jaarabonnement kunnen kiezen - of levert dat gewoon niets op qua prijsverschil?



Groeten, Suzan
Dag Charlene,



Dank voor je snelle reactie en inderdaad, dan is mijn vraag beantwoord. Ik was in de veronderstelling dat ik ongeveer een jaar geleden weer een jaarcontract had afgesloten. Ik heb alleen dan wel een andere vraag: waarom lijkt het op Mijn Simyo zo te zijn dat ik een abonnement heb - het vakje '1 jaar' is namelijk oranje? En hoe zou ik weer voor een jaarabonnement kunnen kiezen - of levert dat gewoon niets op qua prijsverschil?



Groeten, Suzan




Hoi SuzanSierksma,



Ik denk dat dat komt omdat je in principe nog jaarbundels hebt (dat tarief) maar ze zijn doordat je contract verlopen is, nu maandelijks opzegbaar geworden. Je hebt dus nog steeds de 'jaar'-korting.

Wanneer je ervoor kiest om je jaarcontract van toen te verlengen, dus weer voor een jaar vast te zetten, dan kunnen we je een aantal speciale bundels aanbieden met €1 korting. Ik zal deze mogelijkheid aan jouw persoonlijke pagina laten toevoegen. Je zult dan zien dat er in plaats van 1 jaar, Nog een jaar zal staan. Je kunt dan kijken of het met je huidige tarieven voordelig is om aan die actie mee te doen. :)

Wacht dus even met wijzigen, tot je dat ziet staan. Ik zal het nog even bij je bevestigen.



Groetjes,

Charlene

Reageer