Skip to main content
Beste simyo,



Momenteel heb ik een 120 minuten, 200 mb en 4g abonnement dat permaand opzegbaar is. Hiervoor betaal ik (afgerond) 16 euro p/mnd

Onlangs heb ik bij vodafone een aanbiedieng gehad: 150 minuten, 1000mb, 4g, jaarabonnement en onbeperkt sms voor 16 euro p/

Mnd.



Ik hoef opzich niet over te stappen, maar als simyo niet met vergelijkbaar aanbod komt is het eigenlijk te interessant om over te stappen.

Graag ontvang ik een verbeterde aanbieding



Mvg.

Collin
Collin, houdt bij overstap naar o.a. Vodafone rekening met mogelijk minder bereikbaarheid. Ik heb voorheen 2 jaar vastgezeten aan die club, maar ik was niet of nauwelijks bereikbaar laat staan dat ik zelf kon bellen. Men zegt dat er bereik is maar dat hoeft niet zo te zijn, ik kreeg als antwoord "tja ze hebben een mast weggehaald omdat de huurtijd van de locatie verlopen was". Een KPN netwerk waarover Simyo werkt is altijd nog het beste.
Voor mij niet van toepassing. Ik gebruik van de zaak vodafone en geeft nooit verbindingsproblemen. Dat zal een overstap niet tegenhouden...
Hoi Collin,



Het zou natuurlijk heel jammer zijn als je besluit om Simyo te verlaten, maar ik begrijp dat het aanbod dat jij hebt gekregen erg aantrekkelijk is.



Helaas kan ik je geen persoonlijk aanbieding doen, omdat dit niet eerlijk is ten opzichte van onze andere klanten.



Er gelden inmiddels wel andere tarieven. Als je naar Mijn Simyo.nl gaat en daar kiest voor het tabblad 'Abonnement > Bundels aanpassen', zie je daar ons beste aanbod.



Ik hoop dat je alsnog besluit bij Simyo te blijven en als je nog vragen hebt dat weet je ons te vinden :)



Groetjes,

Sean



@Fransdob bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo tevreden bent ons netwerk.
Jammer Simyo, voor het zelfde bedrag heb ik 30 bel minuten extra, 5 keer (!) zoveel data en onbeperkt sms waar ik nu per sms betaal. Ik ga nog even checken of ik mijn nummer mee kan nemen, en dan heb ik mijn keuze gemaakt.



Mvg
Hoi Collin,



Dat vind ik natuurlijk erg jammer om te zien 😞 We gaan je missen!



Zoals Sean heeft aangegeven kunnen wij je geen persoonlijk aanbod doen. Heb je wel gekeken naar de mogelijkheden voor het verlengen van jouw contract of het afsluiten van een jaar contract? Dit kan nog wel eens voor voordeel zorgen 🙂



Als dit echt niet aansluit bij jouw wensen, dan ben ik bang dat onze wegen hier gaan scheiden 😞 Je kunt nummerbehoud aanvragen via jouw nieuwe provider. Zij zullen jouw contract bij ons opzeggen en het nummer overnemen. Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer