.

Beantwoord

Kunnen jullie mij een goed aanbod doen?

  • 24 September 2016
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo,
Momenteel heb ik 200 mb i(3G) nternet + 100 min bellen voor 8 euro per maand. Bij een andere aanbieder kan je voor 8,50 per maand 1000 mb (3G) + 100 min. krijgen. Ik ga hier gebruik van maken of kan ik bij Simyo dezelfde aanbieding krijgen ?
icon

Beste antwoord door Ilias 26 September 2016, 09:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Op je Mijn Simyo kun je zelf zien wat je kunt krijgen bij een eventuele aanpassing. Zolang je niks bevestigd zit je ook nergens aan vast 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hallo petjan,

Op https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_abonnement kies je voor Bundels aanpassen, hier zie je welke bundels voor welke prijs beschikbaar zijn.

Omdat ik al langer dan een jaar bij Simyo ben betaal ik € 9 voor deze bundel (500 MB + 500 MB extra gratis).
Bedankt voor de reactie. In mijn geval wordt het 10 euro per maand voor 1000 mb en 100 min. bellen.
Wellicht ga ik over scheelt weer 18 euro op een jaar 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dat is dan erg jammer, je gaat dan wel weg bij de beste provider van Nederland, 8 keer op rij.

Een topbedrijf met een goede klantenservice, een prima netwerk en niet te vergeten dit forum (waar jij nu ook prima geholpen bent).
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Petjan,

Welkom op 't Simyo Forum! Helaas is een afscheid alweer in zicht.

Wij kunnen je helaas geen andere aanbieding doen dan hetgeen Franswon heeft gecommuniceerd, namelijk 500 MB + 500 MB gratis + 100 minuten voor slechts € 10,-. Hierbij voorzien we je ook nog eens van de mogelijkheid om maandelijks je bundels te wijzigen, kun je gebruikmaken van het KPN-netwerk en kunnen wij je voorzien van de beste service! Wellicht is dit iets om over na te denken.

Ik hoop dat onze wegen wellicht nog eens zullen kruisen en dat we elkaar weer tegenkomen bij Simyo!

Raytje en Franswon, enorm bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Ilias

Reageer