Goedendag, pas geleden heb ik een tweede sim only abonnement bij Simyo afgesloten maar geen vriendendeal hiervoor aangegeven.
Daarnaast heb ik voor mijn broer ook een sim only abonnement afgesloten maar ook daarbij geen vriendendeal aangegeven.
Kan dit alsnog?
Bladzijde 1 / 1
Hoi November,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat goed dat je zorgt voor zoveel nieuwe Simyo nummers! Daar hoort natuurlijk een beloning bij. Jammer genoeg zie ik via het forum alleen je eigen nummer. Zou je ons een mail willen sturen met daarin je eigen telefoonnummer en de twee nieuwe telefoonnummers. Deze mag naar klantenservice@simyo.nl. We controleren deze dan even en kunnen de vergoeding alsnog toevoegen. Je mag hierbij ook aangeven dat je mij al hebt gesproken op het forum!
Ga zo door en probeer de volgende keer de vriendendeal-link niet te vergeten!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat goed dat je zorgt voor zoveel nieuwe Simyo nummers! Daar hoort natuurlijk een beloning bij. Jammer genoeg zie ik via het forum alleen je eigen nummer. Zou je ons een mail willen sturen met daarin je eigen telefoonnummer en de twee nieuwe telefoonnummers. Deze mag naar klantenservice@simyo.nl. We controleren deze dan even en kunnen de vergoeding alsnog toevoegen. Je mag hierbij ook aangeven dat je mij al hebt gesproken op het forum!
Ga zo door en probeer de volgende keer de vriendendeal-link niet te vergeten!
Groetjes,
Kevin
Edit: Gisteren een mailtje gezonden naar de Klantenservice en vrijwel direct een reactie gehad. En vandaag de melding ontvangen, dat de Vriendendeal op het nummer van mijn dochter en mij wordt toegepast op de volgende factuur.
Hartelijk bedankt!
Hoi RicoK,
Fijn dat het zo snel geregeld was! Goed om te zien dat je naast OpperSimyaan op het forum ook gewoon nog zorgt voor nรณg meer Simyo klanten!
Groetjes,
Kevin
Fijn dat het zo snel geregeld was! Goed om te zien dat je naast OpperSimyaan op het forum ook gewoon nog zorgt voor nรณg meer Simyo klanten!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.