Skip to main content
Beste forumleden,



Zoals de titel luid, is het mogelijk om mijn abonnement om te zetten van jaar naar maandelijks?

Ik betaal nu €14,- in totaal en zou met hetzelfde aantal belminuten en MB's €19,- kwijt zijn voor een maandelijks opzegbaar abonnement.



Uiteraard wil ik gewoon voldoen aan de €19,- die daar voor staan en klant blijven van Simyo. Is dit binnen Simyo mogelijk?



Met vriendelijke groet,

SebasR
Is er niemand die mij hierop antwoord kan geven?



Mvg,

SebasR
Het is weekend (nou ja, bijna) en dan zijn er meestal geen mensen van Simyo actief op het forum (een enkele uitzondering daargelaten). Officieel zijn ze bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:30 maar buiten die tijden wil het nog wel eens lukken om ze via Twitter te bereiken. Zie http://www.simyo.nl/klantenservice.
Beste forumleden,



Zoals de titel luid, is het mogelijk om mijn abonnement om te zetten van jaar naar maandelijks?

Ik betaal nu €14,- in totaal en zou met hetzelfde aantal belminuten en MB's €19,- kwijt zijn voor een maandelijks opzegbaar abonnement.



Uiteraard wil ik gewoon voldoen aan de €19,- die daar voor staan en klant blijven van Simyo. Is dit binnen Simyo mogelijk?



Met vriendelijke groet,

SebasR




Hoi SebasR,



Ik zie dat je nu ervoor gekozen hebt om je contract voor een jaar vast te zetten. Dit houdt in dat je nog steeds elke maand je bundels kunt veranderen. Je kunt alleen niet eerder opzeggen dan de einddatum.

Dat contract kun je dus nu ook niet weer omzetten naar een maandelijks opzegbaar abonnement. maar als je gewoon klant wilt blijven, wat zou dan de reden zijn?



Groetjes,

Charlene

Reageer