.

Beantwoord

krijg uitnodiging om Simyo compleet te activeren maar heb geen KPN, waarom?

  • 29 August 2022
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

Ik word telkens uitgenodigd om Simyo compleet te activeren, maar ik heb geen vast KPN abonnement thuis. Ik neem helemaal geen diensten af van KPN. Nu zullen sommigen zeggen dat ik het toch moet activeren en er van moet profiteren. Maar ik wil ook niet iets gaan activeren waar ik geen recht op heb en later de rekening krijgen voor buiten mijn eigenlijke bundel gebeld en ge-internet hebben. Dus hoe werkt dit en waarom krijg ik steeds deze uitnodigingen?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 30 August 2022, 15:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Welke provider heb je dan voor internet thuis?

Reputatie 7
Badge +9

Dus hoe werkt dit en waarom krijg ik steeds deze uitnodigingen?

Periodiek wisselen KPN(/oud-Telfort/oud-XS4all) en Simyo adressenbestanden uit. Als het adres in Mijn Simyo overeenkomt met een adres, dat KPN ook heeft, dan kun je Simyo Compleet activeren en ontvang je dan ook zo'n uitnodiging.

Dus misschien staat jouw adres bij Mijn Simyo niet goed. Ben je misschien verhuist en heb je jouw adres niet bij Simyo aangepast?

 

Badge

Ik heb thuis Ziggo, zelfs toen het nog Casema heette. Woon al ruim 15 jaar op dit adres, het enige wat veranderd is, is dat mijn zoon sinds kort ook een Simyo abonnement heeft. Zelf zit ik al jaren bij Simyo, maar het aanbod om SimyoCompleet te nemen krijg ik pas sind een paar maanden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DaniLuc,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je uitnodigingen ontvangt voor Simyo Compleet terwijl je geen KPN Thuis aansluiting hebt op je adres! Ik vraag me af of je adres klopt in Mijn Simyo, heb je dit nagekeken? Of zou het kunnen dat je zoon misschien een andere internetprovider heeft afgesloten zonder dat je het weet? 

Ik wil je doorgeven dat je uiteraard geen extra kosten maakt, of je Simyo Compleet nou activeert of niet. Dus daar kan ik je hopelijk mee gerust stellen 🙂. Ook is de uitnodiging die je krijgt een automatische melding, deze kunnen wij niet stopzetten. Mocht je Simyo Compleet willen activeren, dan heb je geluk want dat kan in jouw geval dus gewoon!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer