.

Beantwoord

Krijg ik een smsje wanneer buiten mijn belbundel ben?

  • 20 December 2014
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Kan ik een smsje krijgen als ik buiten mijn belbundel kom?
icon

Beste antwoord door Ernst 22 December 2014, 12:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Ja, de kosten van een SMS worden gedragen door de verzender tenzij de ontvanger zich in het buitenland bevindt.

Uiteraard gaat dit niet op bij 'commerciële diensten' waarbij de kosten in rekening kunnen worden gebracht per ontvangen bericht (p.o.b.).
Volgens mij begrijp je de vraag van de TS verkeerd.
Ik heb de indruk dat de vraag is of er een waarschuwings-sms wordt verzonden bij overschrijding van de bel/sms bundel.

@ tonnyvanbergen,

Is dat de strekking van je vraag,  krijg je een waarschuwings-sms bij overschrijding bel/sms bundel?
Reputatie 5
Badge +11
Ik denk het ook, Friesian. Al is de vraag tweeërlei op te vatten.

Hoi tonnyvanbergen, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je topic even in het subforum Abonnementen gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo ook makkelijk vinden.

Er dus van uit gaande dat je een waarschuwings-sms bedoelt; dan ga ik je teleurstellen.
Deze worden enkel verstuurd bij het overschrijden van een databundel. Dit omdat dataverbruik nogal eens sneller kan gaan dan verwacht en dit niet gebonden is aan tijd. Er kan heel veel data worden verbruikt in een korte tijd.

Voor de stand van je belbundel kun je altijd terecht op Mijn Simyo en mocht je een smartphone hebben, dan hebben we ook een heel handige app waarmee je het kunt checken.

Heb ik je vraag zo correct geïnterpreteerd?

Reageer