Skip to main content
Hallo, 



Ik kreeg een mail dat als ik weer voor een jaar mijn sim-only zou nemen, ik mijn bundels voor één maand gratis kreeg. Ik heb precies de stappen gevolgd die ik moest doen, maar kreeg geen meldiing dat ik de bundels idd gratis zou krijgen. Hoe zit dit? 





Groetjes Esmée
Esmée, bij mijn weten krijg je over die gratis bundel geen extra correspondentie.

Mocht het niet goed gaan kun je altijd nog even twitteren, bellen of hier op het forum melding maken.
Hoi EsmeeBecker,



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Ik zie dat het verlengen van je bundels goed gegaan is. De verlenging zal ingaan per 1 april. Je ontvangt dus één maand gratis abonnementskosten. De korting voor de bundels wordt in de derde maand na verlenging verwerkt. Deze kan je verwachten op je factuur van juni.



Voor de zekerheid zou je de factuur in de gaten kunnen houden. Voor vragen kan je altijd bij ons terecht.



@koorelle, bedankt voor je bijdrage.
Top, bedankt voor de snelle reactie!
Graag gedaan, EsmeeBecker!
Hallo,



Ik heb precies dezelfde vraag als Esmee. Ik weet nu dat ik dit de derde maand na verlenging gratis krijg.

Hoe kan ik erachter komen of deze verlenging met gratis maand goed is gegaan?



Met vriendelijke groet,

Lotte van Veggel
Hoi Lotte van Veggel, welkom op ons forum :)



In je gegevens zie ik terug dat je net verlengd hebt met een jaar (bedankt voor het vertrouwen in ons!).

Alleen is nu nog niet na te gaan of die maand gratis goed is gegaan. Dit wordt namelijk periodiek bijgewerkt. Op 6 mei zal de factuur van april gesloten zijn en de korting toegekend.

Dan zou je ook terug moeten kunnen zien dat het op je factuur van mei staat. En niet pas over 3 maanden ;)



Zie je het dan niet? Laat het ons weten, dan kunnen we het nakijken voor je.

Reageer