Skip to main content
Sinds deze maand heb ik een 4G abonnement genomen bij Simyo, maar het hoogste verbindingssymbool dat ik krijg is H+. Ik heb al naar de APN gekeken, deze staat goed. Ook handmatig ingevoerd op portalmmm.nl, maar zonder succes. Aan het gebied kan het niet liggen; woon in de Randstad, kom in Amsterdam en Rotterdam.



Mijn toestel is een Lumia 930. Ik las dat het mogelijk aan een verouderde simkaart kan liggen. Hoe kan ik dit checken? Zijn er nog andere mogelijke oplossingen?



Vast bedankt.
Controleer even of je verificatietype aanstaat. Deze moet op "geen" staan.



En bij ip-type kiezen voor IPv4v6



Opslaan



Dan toestel even herstarten
Bedankt, maar dat stond al goed.
En als je automatisch netwerk kiest, kun je dan kiezen voor KPN 4g?
Nee helaas niet
Beste ETH,



Ik denk ook niet dat het direct aan jouw kant ligt.

Waarschijnlijk is de activatie van 4G op jouw aansluiting, niet helemaal goed gegaan, en ligt het probleem ook daar.

Maandag zou een moderator ook even moeten kijken naar je aansluiting, om te controleren of 4G wel goed is geactiveerd op jouw simkaart.

Mocht je een hele oude simkaart hebben, dan zullen ze dat waarschijnlijk ook direct kunnen zien, en krijg je gewoon een nieuwe thuis gestuurd.



Via de volgende link, krijg je alle instellingen voor jouw Nokia Lumia:

www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-nokia-lumia-en-170?c=58



Misschien heb je daar nog wat aan, al lijkt het mij zeker niet verkeerd (mocht je nog steeds geen gebruik kunnen maken van 4G) als er een moderator maandag nog even kijkt naar je aansluiting.



Wens je een fijn weekend!
Dankjewel! Ik wacht het af.
Hoi ETH, welkom op ons forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.



Ik pak even je eerste zin erbij

Sinds deze maand heb ik een 4G abonnement genomen bij Simyo


In de gegevens van de aansluiting waarmee je op het forum actief bent zie ik helaas helemaal geen 4G FLex.

Ik zie sinds 23 augustus 2014 helemaal geen wijzigingen in je abonnement.



Heb je het misschien over een ander abonnement? Of ben je misschien vergeten op 'mijn abonnement wijzigen' te klikken?





Raytje en MichD, dank voor de assistentie! Het mocht helaas niet helpen 😉
Je hebt gelijk, ik zie het ook. Vreemd, moet iets mis zijn gegaan bij het aanpassen.



Sorry for wasting your time 😉
Dat kan de beste overkomen:P Nu weet je in ieder geval wat te doen als jij 4G neemt!

Reageer