De adressen bij KPN en Simyo moeten precies gelijk zijn, een afwijking betekent geen voordeel.
Voorbeeld:
je woont op straatnummer 25A
bij KPN staat straatnummer 25A
en bij Simyo staat straatnummer 25a
Dat is dus ongelijk en moet dus eerst gelijk getrokken worden.
Dus leg de facturen van KPN en Simyo even naast elkaar om de NAW-gegevens te vergelijken en neem dan contact op met de provider waar het niet goed bij staat.
@Biff Everwood
dank voor het antwoord! En inderdaad, dat lijkt 'm te zijn. Bij Simyo woon ik op 20 huis, bij KPN op 20. Ik heb het veranderd, en het is gelukt!
thanxalot!
Goed om te lezen dat dat inderdaad de oorzaak was en dat je het op hebt kunnen lossen @Biff Everwood en graag gedaan uiteraard.
Hoi @Biff Everwood,
Bedankt voor je bericht. Ik lees dat @J.D.L. je al goed heeft geholpen. Ik wil je veel plezier wensen met je dubbele bundels! Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.
Je hulp wordt gewaardeerd @J.D.L.! Om deze reden heb ik een aardigheidje voor je klaargezet in Mijn Simyo .
Groetjes,
Seren
Bedankt @Seren , had niet gehoeven, maar wordt zeer gewaardeerd.