.

Beantwoord

Kosten internetbundel 500

  • 22 November 2013
  • 3 reacties
  • 665 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb een abbonement van 16,99 per maand. Hiefbij heb ik een internetbundel van 500 mb voor 9,99 per maand. 
Ik zie dat dit goedkoper is geworden, naar 6,99 per maand. 

Waarom wordt dit niet automatiche veranderd? Ik ben een trouwe klant van Simyo. Eigenlijk betaal ik dus teveel.
En hoe kan ik dit veranderen? 

Mvg,

Leon
icon

Beste antwoord door Kim 24 November 2013, 20:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Leon7,

Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)

Het klopt dat we inderdaad de Internetbundel 500 voor €7 p.m. aanbieden, echter dit tarief geldt alleen wanneer je je abonnement voor een jaar bij ons vastlegt. Je betaalt €10 p.m. als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt (oftewel het tarief dat je nu ook betaalt bij je abonnement dat maandelijks opzegbaar is).

En daarmee is dit eigenlijk ook een antwoord op je vraag: we mogen überhaupt niet zomaar je bundels wijzigen en al helemaal niet voor je besluiten dat we je abonnement voor een jaar bij ons vastleggen 😉.

Wanneer je dit wel graag wil, dan kan je zelf je abonnement wijzigen op Mijn Simyo, doe je dit nog voor morgen, dan zal de wijziging nog per 1-12 ingaan 🙂.
Hallo allemaal,
Heb internetbundel 500 vorige maand aangepast naar internetbundel 500 ivm gewijzigde prijs, krijg nu mail dat ik per 1-12-2013 geen internetbundel heb.
Volgens mijn simyo heb ik gewoon 500 Mb.
Kan iemand mij dit verduidelijken. Oftewel heb ik nu wel of niet internetbundel voor december?
Groetjes Henske.

P.S. Graag snelle reactie ivm met extra kosten. 
Badge +8
Hallo allemaal,
Heb internetbundel 500 vorige maand aangepast naar internetbundel 500 ivm gewijzigde prijs, krijg nu mail dat ik per 1-12-2013 geen internetbundel heb.
Volgens mijn simyo heb ik gewoon 500 Mb.
Kan iemand mij dit verduidelijken. Oftewel heb ik nu wel of niet internetbundel voor december?
Groetjes Henske.

P.S. Graag snelle reactie ivm met extra kosten. 


Hoi Henske,

Je hebt je bundel gewijzigd, geef je zelf aan. Je ene Internetbundel 500 eindigt, en je andere Internetbundel 500 (met het andere tarief) begint. Daar heb je ook een email over gehad, als het goed is. Die mailtjes worden automatisch gegenereerd. Wanneer je wijzigt naar "dezelfde" bundel, kan dat inderdaad verwarrend zijn.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer